תרופה מהטבע: כמה עולה גינקו בילובה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בעשרות השנים האחרונות העולם המערבי מבין את היתרונות הרבים שיש לרפואה הסינית. בעוד שהרפואה המערבית מנסה לרפא את המחלות, ברפואה הסינית המיקוד שלנו הוא בשימור המערכות של הגוף מתוך הבנה שהן אלו שיודעות לרפא את הגוף בצורה הטובה ביותר. אחד הצמחים הכי חשובים בעולם הרפואה הסינית הוא הגינקו בילובה, ואנחנו כאן כדי לספר עליו.

 

גינקו בילובה

גינקו בילובה הוא צמח שמוכר בתור עץ נוי בסין. המאפיינים המרכזיים של העץ הזה הם אורך חייו ויכולת ההסתגלות שלו. אורך החיים של עץ הוא דבר שמשתנה בין עצים, ולגינקו יש תוחלת החיים שיכולה להגיע גם לאלפי שנים. בנוסף, הגינקו יכול להתמודד עם תנאי מזג אוויר משתנים, ואינו זקוק דווקא לאקלים מסוים. זו הסיבה שאנחנו יכולים שהוא פופולרי גם במרחבים עירוניים.

גינקו בילובה

איך זה יכול לעזור לנו

אתם בטח שואלים את עצמכם למה צמח נוי סיני יכול לעזור לנו לפתור בעיות רפואיות. התשובה לכך היא שאמנם הגינקו מוכר בור צמח נוי, אולם כבר אלפני שנים הסינים משתמשים בו גם בצמח מרפא, והמסורת הזו הגיע בשנים האחרונות אלינו למערב.

הייחודיות של הגינקו באה לידי ביטוי בכך שהוא משפיע לטובה גם על הגוף וגם על הנפש. מבחינת פיזית הגינקו משפיע לטובה על מחזור הדם, מונע כאבים, דלקות ותורם לתפקוד התקין של הגוף. נמצאו גם עדויות לפיהן הגינקו עוזר בהפחתת הסיכוי למחלות דמנציה ואלצהיימר. מבחינה נפשית הגינקו מועיל להפחתת חרדות, מניעת דיכאונות ואף איפול במגוון רחב של מחלות נפשיות.

 

כמה זה עולה לנו

המחיר של חבילת כמוסות יעלה לכם 170 ₪, לא כולל דמי משלוח עד הבית. החבילה מכילה 180 כמוסות, כך שהיא בהחלט יכולה להספיק לכם להרבה מאוד זמן. זכרו, קנייה של כל תרופה צריכה להיעשות רק דרך ספק מורשה וכמובן עליכם לבדוק שהתרופה עצמה מיוצרת על ידי יצרן שקיבל אישור ממשרד הבריאות. אל תגיעו למצב שבו אתם צורכים תרופה שעלולה לפגוע בכם.

כמוסות

על מה חשוב להקפיד

כמו בכל נטילה של תרופה או תוסף תזונתי חשוב להתייעץ עם רופא. הגינקו אמנם לא דורש מכם אפילו מרשם רופא, מה שמצביע על כך שבאמת ניתן ליטול אותו ללא חשש, אבל תמיד טוב לבדוק שאין שום מגבלה שיכולה לגרום לכך שלא תיקחו אותו. הרופאים מכירים בדרך כלל את הגינקו בילובה בשל הסגולות הרפואיות שיש לו, כך שהם יוכלו לייעץ לכם בלי שום בעיה.

 

לסיכום

גינקו בילובה הוא צמח מרפא סיני עתיק יומין. לצמח הזה יש סגולות רבות שיכולות להפוך גם את המצב הרפואי שלכם לטוב יותר. כדי לצרוך את הגינקו אתם לא זקוקים למרשם רופא, אך כמו בכל נטילה של תוסף תזונתי תמיד כדאי להכניס את הרופא שלכם לתמונה ולבדוק שאין בעיה בנטילת התוסף.

גינקו בילובה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם