כמה עולה אימון עסקי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אי אפשר להתעלם מן העובדה כי רבים תרים לאחרונה אחר מידע בתחום האימון העסקי. תחום זה הפך להיות לנפוץ ביותר ברחבי הארץ והעולם ויש מי שרוצים להכיר בו באופן מעמיק, כדי לבחון האם הוא מתאים להם. כחלק מסדרת מדריכים מקיפה שכתבנו בנושא, יצאנו לבחון מה זה אימון עסקי, מי מעביר אותו וכמה הוא עולה. כפי שעיניכם רואות, מדריך זה, ה – 4 במספר, צפוי לעסוק בעלות של אימון עסקי. הישארו אתנו ותכירו בעלויות מקרוב.

 

רקע אודות אימון עסקי

אם פספסתם את המדריכים הקודמים שלנו, אתם צריכים לדעת קודם כל מה זה בכלל אימון עסקי. אימון מסוג זה הוא בעצם דיאלוג מפרה שכולל תקשורת קשובה בין 2 גורמים:

  1. מאמן עסקי מוסמך
  2. בעל העסק וגורמים נוספים שמתלווים אליו

המטרה של אימון מסוג זה הינה להביא לתוצאות של העצמה ופיתוח הדדי.

רקע אודות אימון עסקי

הקריטריונים שקובעים את העלות של אימון עסקי

בירור קצר שערכנו בנושא העלה כי מחירי אימון עסקי משתנים בהתאם לקריטריונים שונים. שכן, קיבלנו כמה הצעות מחיר שונות. היה מאמן עסקי אחד שהציע לנו מחיר נמוך יחסית, בעוד אחר הציע מחיר יותר גבוה. ביקשנו לדעת מה גורם לשינויים המשמעותיים במחיר והתברר לנו די מהר כי ישנם קריטריונים קבועים שמובילים לשינוי זה. הנה כמה מהקריטריונים שאתם צריכים להכיר בהם:

  • הוותק של יועץ העסקי (כלומר, אם מדובר ביועץ מתחיל או מנוסה בתחום)
  • משך הפגישה
  • היקף ואופי העבודה

ראוי לציין כי אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר מדויקת, עליכם ליצור קשר  עם מאמן עסקי מוסמך ולהציג בפניו את התשובות לקריטריונים שהוצגו לעיל.

הקריטריונים שקובעים את העלות של אימון עסקי

 

מה העלות של אימון עסקי?

התכנסנו כאן היום כדי להציג בפניכם את העלויות. עכשיו, כשאתם יודעים שמדובר בתמחור משתנה, אנו יכולים להציג בפניכם את התמחור שהוצע לנו על ידי יועץ עסקי מתחיל בתחום. העלות היא לפי שעה ואתם צפויים לשלם בין 150 ₪ ל – 350 ₪. כפי שאתם כבר יודעים, המחיר עשוי להשתנות בהתאם להיקף העבודה הכולל ולאופי של העסק שלכם. אם תחליטו לפנות אל מאמן עסקי מיומן, אתם תשלמו כנראה בין 500 ₪ לבין 1,600 ₪.

 

החשיבות בבחירה נכונה של מאמן עסקי וטיפ לבחירה נכונה

אם קראתם מבין השורות, אתם וודאי מבינים כי עליכם לבחור במאמן עסקי מוסמך. כזה שיודע את התחום באופן מעמיק. שכן, אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מקבלים ליווי מקצוע. כדי שזה יקרה, עליכם לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי המאמן שתכננתם לפנות אליו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהן העלויות של אימון עסקי וכל המידע החיוני שנוגע לדבר. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים, נותר לכם רק לבחור במאמן מתאים. שיהיה בהצלחה!

כמה עולה אימון עסקי?

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם