כמה עולה צמח סוקולנט?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

סוקולנטים מהווים את הפתרון המושלם לאנשים שרוצים להוסיף לבית שלהם צבע ירוק ביחד עם חן ויופי. כל אחד שרוצה להתחיל לעסוק בגידול צמחים או לקשט את ביתו בצמחים שונים יכול להתחיל ולגדל את צמח הסוקולנט מאחר והוא כל כך פשוט לגידול. שאלה שנשאלת רבות היא כמה עולה צמח סוקולנט? במאמר זה נענה על השאלה הזו ונציג מידע נוסף על צמחי הסוקולנט. המשיכו לקרוא:

 

מהם סוקולנטים?

סוקולנט הוא אחד מסוגי הצמחים. בשפה העברית סוקולנט נקרא "עסוס" מאחר ולצמח הסוקולנט יש עלים וגבעולים עסיסיים. כלומר, עלים וגבעולים בשרניים, אוגרי מים ולכן רוויים במים – יש להם מראה עסיסי. הם יכולים לחיות באזורים יבשים מאוד.

 

סוקולנט – צמח לעצלנים

בעקבות העובדה שסוקולנט אוגר מים, לא צריך להשקות אותו לעיתים קרובות ולכן הסוקולנט נחשב צמח "לעצלנים". כל אדם שיתחיל להתעסק בצמחים ולחוות את גידול הצמחים לא יוכל לגרום לצמח הסוקולנט נזק (כמעט), לכן הסוקולנט נחשב לצמח מומלץ להתחלה.

 

עובדות חשובות נוספות על סוקולנט

לסוקולנט יש ציפוי גירי, עובדה שעוזרת לו להתגונן מפני השמש (מפני כוויות) ולהיות עמיד למזיקים. צמח הסוקולנט רגיש לאקלים ולפי סוג האקלים ישנה את הצבע שלו. סוקולנט קיים כמעט בכל הצבעים, כאשר האקלים חם הוא יבלוט בגוונים צהובים וחומים. כאשר האקלים קר הוא יבלוט בגוונים סתווים.

 

צמח הסוקולנט משמש למגוון מפתיע של שימושים

צמח הסוקולנט יכול להישאר בצורתו הבסיסית, להיות מונח בתוך כד מעוצב ולהיראות יפהפייה. מלבד זה, הצמח יכול להיות תלוי על הקיר (הוא ידע להתרחב בהתאם), הוא יכול להיות בזר פרחים, יכול לשמש לקישוטים ועוד.

 

מה המחיר של צמח סוקולנט?

חשוב לציין כי לא ניתן לציין מחיר חד משמעי לעלות צמח הסוקולנט, מהסיבה הפשוטה – צמח הסוקולנט מגיע בווריאציות שונות. בגדלים שונים, עם כדים שונים, מסוגים שונים ועוד. סוקולנטים נפוצים בכל בית בישראל ובגודל קטן (מיני) תוכלו לרכוש את צמח הסוקולנט החל מ- 20 שקלים. מחיר שווה לכל כיס, במיוחד בזכות העובדה כי הוא לא דורש טיפול מיוחד וכי הוא חי הרבה זמן יחסית לצמחים אחרים.

נהוג לרכוש את צמחי הסוקולנטים בזוגות, שלישיות, חמישיות וכן הלאה. בנוסף, תוכלו לרכוש סוגים שונים של סוקולנטים בעציץ בטון אחד, העציץ משדרג את הבית ונותן לו אור. עוד על צמחי הסוקולנט ומחירם, תוכלו למצוא באתר –  https://succulents.co.il

 

לסיכום, צמחי סוקולנט – לא מה שחשבתם

במהלך המאמר הצגנו את צמחי הסוקולנט ומספר עובדות מפתיעות עליהם. עובדות שאולי יפתיעו גם חובבי צמחים ותיקים שעוסקים בגידול צמחים ביום יום שלהם. הצגנו כי סוקולנטים קטנים ואישיים יכולים להתחיל ממחיר של 20 שקלים. אך, נהוג לרכוש סוקולנטים בזוגות או בשלשות ולשלב סוגים שונים של סוקולנטים בעציץ אחד. אם עוד אין לכם את צמח הסוקולנט בביתכם, הגיע הזמן לרכוש אותו ולהתאהב בו כמו כולם.

צמח עסיסי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם