כמה עולה להטעין רכב חשמלי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רכב חשמליים הופכים להיות יותר ויותר פופולריים, ואם גם אתם מעוניינים להיות חלק ממהפכת התחבורה, יש לנו משהו לספר לכם. אחת הסיבות המרכזיות שבגינה נהגים עוברים לרכב חשמלי קשורה למחיר הטעינה שלו ביחס לתדלוק של רכב, ואנחנו כאן כדי לספר לכם על זה.

 

רכבים חשמליים

עד השנים האחרונות, כל הרכבים שהכרנו פעלו על בסיס מנוע בעירה, כלומר מנוע ששורף דלקים כדי להניע את הרכב. לשיטה הזו יש מספר חסרונות, כאשר שני המרכזיים שבהם הם זיהום אוויר ועלות תדלוק. הדלקים הללו הם דבר יקר, מה שהופך את הנסיעה ברכב להוצאה לא מבוטלת. ברכב חשמלי אנחנו מניעים את הרכב בעזרת חשמל, והשאלה היא כמה עולה להטעין רכב חשמלי.

כלי רכב חשמליים

טעינת הרכב בעמדת טעינה

הטעינה של הרכב עולה לפי תעריף החשמל הנוכחי. הרכבים השונים נבדלים ביניהם בכמות החשמל שאותה הם צורכים לכל קילומטר, אולם באופן כללי אם נחשב את צריכת החשמל לפי המחיר שעולה לנו חשמל בבית יוצא שכל קילומטר עולה לנו בערך 10 אגורות. כאשר מטעינים את הרכב בעמדת טעינה ציבורית זה יכול לצאת יותר, אולם בעיה הזו יש פתרון נהדר.

 

עמדת טעינה ביתית

הפתרון למחיר שאותו אתם משלמים על טעינה של רכב בעמדה ציבורית הוא להתקין עמדת טעינה בבית שלכם. כל מה שאתם צריכים בשביל עמדה כזו זה פשוט חיבור לחשמל, כאשר עמדת הטעינה היא פשוט כבל שאותו אתם מחברים אל הרכב. בכל ערב, מיד כאשר אתם מגיעים הביתה תוכלו להכניס את הרכב אל השקע, וביום שלמחרת תוכלו להנות מסוללה מלאה לנסיעה ארוכה.

 

עמדת טעינה בבית משותף

גם אם אתם גרים בבית משותף עדיין ניתן להתקין עמדת טעינה ביתית. אם הדירה שלכם נמצאת בקומה התחתונה ניתן פשוט לחבר את העמדה ישירות אל מערכת החשמל הפרטית שלכם. אחרת, ניתן להתקין מונה על מערכת החשמל הציבורית וכך בכל חודש תשלמו את הוצאות החשמל על טעינת הרכב.

כלי רכב חשמליים

בחירת מתקין

כאשר אנחנו ניגשים לבחירת בעל מקצוע עבור התקנה של עמדת טעינה חשמלית, חשוב לבדוק היטב מי עושה לנו את העבודה. כמו כל עבודה שקשורה לחשמל, הבטיחות צריכה להיות מעל הכל, ועליכם לבדוק שבעל המקצוע שהזמנתם אכן עומד בדרישות הבטיחות השונות. מעבר לכך כל מה שנותר לכם זה פשוט להשוות מחירים, ומהר מאוד גם לכם תהיה עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי.

 

לסיכום

טעינה של רכב חשמלי צריכה להתבצע בעמדת טעינה, כאשר בתקופה האחרונה הולכות ונפרסות בארץ עוד ועוד עמדות. המחיר של טעינת רכב חשמלי בעמדה כזו הרבה יותר זול מאשר מילוי של מיכל דלק, אולם האפשרות הטובה ביותר מבחינת מחיר ונוחות אישית היא פשוט להטעין את הרכב בעמדת טענה ביתית. כל מה שאתם צריכים זה פשוט למצוא מתקין מקצועי שיתקין לכם עמדה.

כלי רכב חשמליים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם