כך תשיגו פטור ממס הכנסה במינימום מאמץ!

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

סדרת כתבות ששודרה בימים האחרונים בערוץ טלוויזיה מוכר, העלתה את המודעות בכל הנוגע לקבלת פטור ממס הכנסה. צופים רבים שנחשפו לתוכן המרתק, שלחו לנו הודעות וביקשו לדעת איך הם יוכלו להשיג את הפטור בדרך הקלה ביותר. אנחנו לא נותרנו אדישים להתעניינות הרבה, והוצאנו את המדריך הנוכחי שיציג בפני כל דורש את השלבים שיובילו לקבלת הפטור בקלות.

 

קודם כל – תבדקו אם אתם זכאים

בשלב הראשוני עליכם לבדוק את תנאי הזכאות לקבלת הפטור. שכן, רק מי שעומד בקריטריונים שקבועים בחוק יכול לקבל את הפטור. נציין כעת אודות 2 המצבים הבולטים שמאפשרים את קבלת הפטור, כדי לחסוך לכם זמן ומאמץ:

  1. נכות
  2. עיוורון או לקות ראיה

נסביר בקצרה שפטור שניתן על בסיס נכות יכול לבוא לידי ביטוי רק במצבים שבהם הנכה קיבל מעל ל – 90% נכות לאחר שזה נכח בוועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי. יש עוד שורה ארוכה של קריטריונים שקובעים את הזכאות בהקשר זה. בהמשך נסביר איך תוכלו להכיר בהם באופן מעמיק כדי לחסוך בזמן ומאמץ.

זכאי

רוצים לקבל את הפטור? פנו לחברה למימוש זכויות

הדרך הטובה ביותר שתאפשר לכם לקבל פטור ממס הכנסה עקב מחלה היא תוך הסתייעות בשירותיה של חברה למימוש זכויות. חברה שכזו מחזיקה ב – 90% הצלחה לפחות בכל הנוגע להוצאת פטורים ממס הכנסה. זו תאפשר לזכאים לקבל את הפטור וגם החזר של כספי מס ששולמו ב – 7 השנים האחרונות.

 

למה כדאי לפנות לחברה ולא לנסות להשיג את הפטור לבד?

חברות מקצועיות שיש להן ניסיון רב בתחום יעלו את הסיכויים שלכם לקבל את הפטור. נציין שמדובר בחברות שמכירות מקרוב את המוסד לביטוח לאומי ומשרדי המס. כך שהן יודעות בדיוק מה עליהן לעשות שלב אחר שלב.

אתם, לעומת זאת, לא מכירים בהליך המורכב, כך שאתם עשויים לגלות שהגשת הבקשה באופן עצמאי תגזול מכם זמן רב. אם לא די בכך, הגשת בקשה שתבוצע באופן לקוי עשויה להוביל לדחייתה, מצב שראוי להימנע ממנו.

 

מה עושים עכשיו? מחפשים חברה מוכרת בתחום!

בשלב זה אתם יודעים שהדרך הטובה ביותר להשיג את הפטור היא תוך ליווי מצד חברה מוכרת שמשיגה פטורים לאזרחים על בסיס יום יומי. סביר להניח שאינכם מכירים בחברה שכזו מקרוב, לכן, עליכם לערוך חיפוש מקיף ברשת ולחפש חברה שתענה על הקריטריונים הבאים:

  1. בעלת ניסיון רב עם הגשת פטור למקרים שדומים למקרה שלכם
  2. בעלת וותק של שנים
  3. נחשבת למוכרת

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את האינפורמציה העדכנית ביותר בכל הנוגע להשגת פטור ממס הכנסה במינימום מאמץ. כעת אתם יודעים מה זה מצריך מכם ואיך תוכלו להגיש את הבקשה על הצד הטוב ביותר, כך שנותר לנו רק לאחל לכם שתקבלו את הפטור בהקדם האפשרי.

מס הכנסה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם