כמה עולה להקה לקבלת פנים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אירוע החתונה שלנו חלף לפני כמה שבועות ועבר בהצלחה מסחררת. כל מי שנכח במקום החמיא לנו על העיצוב, המוזיקה והאוכל הטעים.כולם ידעו שעבדנו קשה כדי להרים את החתונה הייחודית שלנו וביקשו לדעת את העלויות השונות של כל דבר.

כדי להקל על עצמנו ועל מבקשי המידע, החלטנו להוציא סדרת מדריכים שתציג בכל פעם את העלויות השונות. הפעם, נתמקד בעלות של המוזיקה שהתנגנה בקבלת הפנים.

 

תכירו תחילה את הסגנון המוזיקלי שהושמע בחתונה

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים, עליכם לדעת מה היה הסגנון המוזיקלי שהושמע בחתונה שלנו. שכן, המחירים עשויים להשתנות בהתאם לסגנונות הקיימים (אנחנו נרחיב על כך בהמשך).

הסגנון הנבחר היה שירים רגועים ושקטים שהתנגנו ללא שירה של זמר. שכן, היה לנו חשוב שיהיו נעימות ברקע, שיאפשרו לאורחים ליהנות מהמנות הראשונות באין מפריע.

עלות להקת קבלה

כמה עולה להקה לקבלת פנים? העניין נקבע בהתאם לקריטריונים שונים

אנחנו שילמנו כ – 4,000 ₪ עבור הלהקה שהגיעה אלינו. ראוי לציין כי זוהי להקה לקבלת פנים  בלבד. כלומר, הנגנים שלה מנוסים בעניין ויש להם מגוון רחב של סגנונות. כך שהם יוכלו להתאים את עצמם אליכם.

חשוב שתדעו כי המחירים נקבעים בהתאם לקריטריונים שונים שאתם קובעים אותם. חברה הלהקה שניגנו אצלנו הסבירו לנו שהצעת המחיר שלהם היא ממש כמו בניה בלגו. יש את הבסיס וכל תוספת עליו תהיה בעלות מסוימת.

 

מה הן התוספות שאתם עשויים לשלם עבור להקה לקבלת פנים?

אתם צריכים קודם כל להבין כי הלהקה שלנו הייתה מורכבת מ – 3 נגנים. אם תחליטו להזמין נגנים נוספים או זמר ללהקה, העלות תעלה. הנה עוד כמה תוספות שעשויות לייקר את העלות ולאפשר לאורחים שלכם ליהנות ממוזיקה איכותית ונעימה:

  • תוספת של כלי נגינה
  • תוספת של ציוד הגברה
  • הגעה למקום מרוחק מאוד ועוד

עלות להקת קבלה

הבחירה בלהקה לקבלת פנים צריכה להתמקד באיכות ולא בעלות

קוראים יקרים, אנחנו כאן כדי להציג בפניכם מידע חשוב. אם אתם מתכננים להזמין להקה לקבלת פנים וחשוב לכם לשלם סכום X ללא רצון להתגמש, אתם עשויים לקבל בסופו של דבר שירות שלא יתאים לציפיות שלכם. שכן, בעלי מקצוע דורשים תשלום הולם עבור המאמץ שלהם.

מי שמבקש תשלום נמוך, כנראה מתאמץ הרבה פחות והתוצאה נראית בפועל, במהלך האירוע. אנחנו ממליצים, מניסיון שחווינו באירועים קודמים, לבחור אך ורק בלהקות מומלצות שמציעות מחיר שתואם לשוק. אם תקבלו הצעה נמוכה במיוחד, כדאי שתבדקו את האיכות של הלהקה והניסיון שלה טרם סגירת הפרטים.

 

לסיכום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת כמה תשלמו בערך על להקה לקבלת הפנים של האירוע שלכם. אנו מזמינים אתכם להמשיך ולעקוב אחרינו, כדי שתוכלו לדעת כמה תשלמו על מנות בשריות, אלכוהול חופשי ואולם אירועים בדרום הארץ.

עלות להקת קבלה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם