כמה עולה כבלים ואינטרנט של הוט?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הוט היא חברת הכבלים והתקשורת המובילה בישראל אשר מספקת תכנים עשירים, אינטרנט מהיר ופתרונות חכמים רבים כדי שתמיד תוכלו לצפות בסרטים ובסדרות האהובות עליכם עם כל המשפחה והחברים, לעבוד מן הבית או ליהנות מחווית גיימינג עם אינטרנט חזק במיוחד, מהיר ויציב. כמה עולה כבלים ואינטרנט של הוט? התשובה תלויה בחבילה שאתם בוחרים. 

 

המבצעים הכי חמים רק בהוט

הוט יוצאת בקולקציית מבצעים חמה ואתם נהנים מאינטרנט יציב ומהיר המתאים לכל בית, בין אם אתם גולשים ברשתות החברתיות, עובדים מן הבית או אוהבים לשחק במשחקי רשת, לצפות בסרטים וסדרות באיכות הכי גבוהה ולהעזר בסטרימינג איכותי לכל הבית. כדי להצטרף להוט כל שעליכם לעשות זה להכנס לאתר הבית בכתובת הוט מבצעים ולהתחיל ליהנות כבר היום מאינטרנט מהיר, תכנים מרתקים וחווית צפייה שלא נגמרת.

כבלים ואינטרנט של הוט

הטלויזיה של הוט

הוט כבר מזמן הפכה לחברת הכבלים והתקשורת המובילה בישראל עם התכנים הנצפים והאהובים ביותר, כולל הפקות מקור מצליחות, הסרטים והסדרות הפופולאריות ביותר ושעות של הנאה מול הטלויזיה עם החברים וכל המשפחה. על מנת לרכוש חבילת הוט טלויזיה כל שתצטרכו לעשות זה לבחור את החבילה המשתלמת ביותר עבורכם מתוך היצע מגוון של חבילות:

  • טלויזיה בלבד – מנוי הכולל ממיר מג'יק HD כשכל הערוצים פרט לערוצים החיצוניים פתוחים החל מ – 54 ש"ח לחודש.
  • טריפל סיבים – מנוי הכולל ממירי פייבר ומיני, כל הערוצים פרט לערוצים החיצוניים פתוחים, אינטרנט בנפח של 200 מגה וקו טלפון ביתי לשיחות ללא הגבלה בארץ לניידים ונייחים רק ב- 99 ש"ח לחודש.
  • טריפל פייבר רדי – מנוי הכולל ממירי פייבר ומיני, כל הערוצים פרט לערוצים החיצוניים פתוחים, אינטרנט בנפח של 500 מגה וקו טלפון ביתי לשיחות ללא הגבלה בארץ לניידים ונייחים החל מ- 99 ש"ח לחודש.
  • טריפל מדורג – מנוי הכולל סטירמר או יוזר, כל הערוצים פרט לערוצים החיצוניים פתוחים, אינטרנט עוצמתי בנפח של 1000 מגה וקו טלפון ביתי לשיחות ללא הגבלה בארץ לניידים ונייחים החל מ- 99 ש"ח לחודש.

 

האינטרנט של הוט

עובדים מן הבית וזקוקים לאינטרנט יציב ומהיר? אוהבים גיימינג? האינטרנט של הוט מתאים לכולם עם הצעות משתלמות במיוחד אשר ניתנות לביטול מיידי במקרה הצורך, שידרוג המהירות בתוך זמן קצר וללא כל התחייבות מצידכם. תוכלו לבחור בין 300 מגה, 600 מגה או 1000 מגה במחירים משתלמים מאד עם דמי שכירות מודם בסך של 19.90 ש"ח בלבד לחודש ומבצע למתחילים עם שלושה חודשי נסיון בעלות של 49 ש"ח בלבד.

 

הוט – המבצעים המשתלמים ביותר

בין אם אתם זקוקים לחבילת תקשורת משולבת ובין אם אתם זקוקים רק לחבילת טלויזיה או אינטרנט ביתי, להוט יש הכל ובמחירים המשתלמים ביותר, הצטרפו עוד היום להוט ותהנו משירות נפלא ואיכות מדהימה.

כבלים ואינטרנט של הוט

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם