כמה עולה הספר חוכמת האדישות?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הספר חוכמת האדישות עורר גלים רבים בעקבות סגנון החיים השונה שהוא מציע לנו. במאמר הבא נספר לכם על הספר, הסופר, סגנון החיים שהספר מציע –  וכמובן, מהיכן ניתן לרכוש את הספר וכמה זה יעלה לנו.

 

תקציר הספר

הספר חוכמת האדישות שיצא לאור בשנת 2016, מלמד אותנו איך ניתן להצליח בחיים כאשר אנו מתמקדים בנקודות הטובות אשר החיים מזמנים לנו, ואיך ניתן להתעלם מרעשי הסרק המתלווים אלינו בחיי היום יום. הספר מספק לנו כמה חוקים פשוטים אשר בעזרתם אנחנו יכולים ליהנות מחיים שמחים ומאושרים יותר, תוך הפחתה של הלחץ והקושי של התמודדות עם דברים שלא בשליטתנו.

חוכמת האדישות

קצת על מחבר הספר

מארק מנסון הוא סופר שבעברו היה שחקן פוקר. הוא העביר לילות שלמים במשחק ולעיתים בכמה משחקים במקביל, וחווה הפסדים וניצחונות גדולים שהשפיעו עליו. חייו לא היו יציבים מבחינה כלכלית וזוגית.

מארק הפיק לקח מסגנון חייו, וטען כי בכל משחק ישנה חשיבות למזל, ובטווח הרחוק מי שמנצח הוא מי שלוקח החלטות טובות יותר. העולם מחלק לכולנו קלפים והאם נצליח או לא עם הקלפים – זה  תלוי בהחלטות שנבחר לעשות. מארק כתב את הספר חוכמת האדישות וספר נוסף שנקרא "הכל דפוק".

 

על מה ניתן לקרוא בספר?

הספר מדבר על ההזדמנויות שהחיים מעניקים לנו במגוון תחומים כמו קריירה וזוגיות, כאשר לעיתים אנו הולכים לאיבוד מרוב האפשרויות. השאלה היא מדוע אנו מרגישים אבודים למרות כל האפשרויות שנקרות בדרכנו? התשובה שהספר מספק לנו היא שאנו רוצים להצליח בכל התחומים, ליהנות מכל השפע ולא לפספס שום דבר, עד שאנו מפספסים את המהות האמיתית של חיינו ואת עצמנו. הספר עוזר לנו לקבל כלים לחיים שלווים יותר ע״י תכנון סדר עדיפויות לדברים החשובים בחיינו.

חוכמת האדישות

מהיכן ניתן לקנות?

את הספר ניתן כמובן לקנות בחנויות ספרים מוכרות או בחנויות אינטרנטיות ע״י הורדה של הספר באופן דיגיטלי. החנויות האינטרנטיות מציעות קריאה של הפרק הראשון לפני הקנייה. בחנויות אלה ניתן לקרוא מידע נוסף על הספר, הסופר, תקציר הכתוב ודרכי ההזמנה. מקום נוסף לקניית הספר הוא חנויות לספרים, לרבות חנויות יד שנייה.

 

כמה עולה הספר?

מחירו של הספר משתנה בהתאם למבצעים או לחנויות השונות שמהן תרכשו אותו. באתרים של חנויות ספרים דיגיטאליות ניתן לרכוש את הספר הדיגיטלי במחיר של 40-50 ש״ח. בחנויות הספרים השונות ברחבי הארץ ניתן לרכוש את הספר בטווח מחירים של 70-90 ש״ח. ניתן גם לרכוש את הספר מחנויות יד שנייה במחיר של 25 ש"ח.

חוכמת האדישות הוא ספר הנמכר במחיר לכל כיס. הספר מלמד אותנו הסתכלות שונה על החיים ונותן לנו כלים להתמודדות עם הלחצים מסביב תוך גישה של, איך לא – אדישות. מומלץ לקרוא באינטרנט או בחנויות הספרים את הפרק הראשון, ולאחר מכן לרכוש את הספר במחיר ובצורה הנוחה לכם ביותר מבין האופציות הקיימות.

חוכמת האדישות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם