כמה עולה ריהוט מונטסרי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

שיטת החינוך המונטסורית הפכה למוכרת מאוד בשנים האחרונות. הורים רבים גילו את השיטה והבינו כי היא מתאימה לילדים שלהם. מי שמכירים את מריה מונטסורי (הוגת השיטה) יודעים כי בחירה בשיטת חינוך זו מצריכה קנייה של ריהוט ואביזרים משלימים. בתור מי שמתעניינים בנושא באופן מעמיק, החלטנו לכתוב סדרת מדריכים שתבדוק בכל פעם את העלויות השונות. הפעם, יצאנו לבדוק כמה עולים רהיטים מונטסורים נפוצים.

כמה תעלה לכם שידה מונטסורית?

השידה המונטסורית היא פריט חובה בכל בית שדוגל בשיטה. שכן, היא מאפשרת לרכז בתוכה צעצועים ומשחקים שמותאמים לגילו של הילד. מי שבוחרים לקנות שידה מסוג זה ישלמו החל מ – 830 ₪ עבורה. ראוי לציין כי המחירים משתנים בהתאם לפרמטרים הבאים:

  • גובה השידה
  • רוחב השידה
  • מספר התאים
  • איכות העץ

כך שאם אתם רוצים לקנות שידה מסוג זה, עליכם לציין תחילה בפני המוכר את התשובות לפרמטרים אלו. כך תוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת.

עֲלוּת

כמה תעלה לכם ספריה מונטסורית?

שידה מונטסורית תעלה לכם החל מ – 1,000 ₪. ראוי לציין שגם כאן המחירים משתנים בהתאם לפרמטרים שצוינו בפניכם בפסקה הקודמת. אנחנו בדקנו את העלות בכמה אתרים שונים וגילינו שבאתר הזה יש את השידה האיכותית במחיר המשתלם ביותר: https://www.matovli.co.il. כדאי שתבקרו באתר ותתרשמו מהמחירים בעצמכם.

 

כמה יעלה לכם ספסל מונטסורי?

אם אתם רוצים לרכוש ספסל מונטסורי שיאפשר לילד להתארגן בנינוחות על גבי, דעו כי העלות שלו מתחילה  ב- 500 ₪. המחיר צפוי להשתנות בהתאם למידות וסוג העץ כפי שצוין לעיל. אנחנו נוסיף בהזדמנות זו כי המחיר עשוי לעלות במקרים שבהם אתם תצטרכו להזמין את הספסל עד הבית. שכן, משלוח צפוי לעלות כ – 40 ₪ ויותר. במקרים מסוימים, יש חברות שמאפשרות לבצע הזמנה עד הבית ללא דמי משלוח במידה ורוכשים מעל סכום מסוים. כדאי שתבדקו את העניין הזה מראש רגע לפני שתבצעו את ההזמנה.

 

טיפ – שימו לב לעלות אל מול האיכות

קוראים יקרים, אנחנו כאן כדי להגיד לכם לשים לב לעלויות אל מול האיכות. חכם סיני אמר פעם שמי שמשלם בזול בסוף ישלם ביוקר. תיישמו את המשפט הזה ותבדקו באופן מעמיק כי אתם רוכשים רהיטים איכותיים. כלומר, רהיטים שעשויים מעץ איכותי ושיש להם גימור טוב. אל תתפשרו על איכות כשמדובר בילדים שלכם. אתם רוצים להיות בטוחים ב – 100% שהרכישה תהיה לא רק זולה, אלא גם נכונה עבור הילד מכל מיני בחינות.

איכות

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת כמה עולה ריהוט מונטסורי. כעת, כשיש בידיכם את התשובות, נותר לכם רק לבדוק מהו הריהוט הדרוש לכם ולבצע את הרכישה. לנו נותר רק לאחל שתבצעו רכישה נכונה ומשתלמת! אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר וליידע איזה ריהוט רכשתם וכמה שילמתם, סתם בשביל השיתוף.

רְהִיטִים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם