כמה עולה ערכת קומבו?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ערכות קומבו יכולות להיות בעלות מחירים שונים. המחיר יושפע מהמותג אליו משתייכת החברה, מגודל ומורכבות הערכה וכדומה. בהמשך מספר ערכות קומבו והמחירים שלהן כדי לעזור לכם להחליט מהי הערכה הכי מתאימה עבורכם.

 

מהי ערכת קומבו?

ערכת קומבו היא ערכה של כלי עבודה נטענים. היא כוללת מגוון כלי עבודה והמטענים המתאימים להם. ישנן חברות ומותגים שונים של כלי העבודה, וגם הערכות עצמן יכולות לכלול כמויות שונות של כלים ושילובים שונים בין כלי העבודה. ניתן למצוא את הערכות הללו בכל חנות כלי עבודה. בין המותגים השונים ניתן למצוא מותגים כמו מאקיטה (Makita), בוש (Bosch), דיוולטDewalt) ) ועוד.

כלי ערכה משולבת

מאקיטה (Makita)

למאקיטה ישנן ערכות קומבו של שני כלים שהמחיר שלהן יכול לנוע מכ- 900 ועד כ- 2,800 שקלים. המחיר משתנה בהתאם לכלים בערכה. לדוגמה – צמד של מברגה + מקדחה יהיה במחיר שונה מצמד של מברגה + פטישון וכדומה. כמות הסוללות הנלוות, הדגמים השונים והרכיבים הנוספים בערכה (פרט לכלים עצמם) משפיעים גם הם על מחיר הערכה.  ערכה של עשרה כלי עבודה היא רחבה יותר והמחיר ישתנה בהתאם, במקרה של מאקיטה המחיר יהיה כמעט 8,000.

 

בוש (Bosch)

ערכת קומבו של שני כלים תעלה בין כ- 800 לכ- 3,200 שקלים. גם כאן, ישנה חשיבות לסוג שני הכלים בערכה בהשפעה על המחיר, כמו גם כמות הסוללות, הדגמים השונים של הערכה ורכיבים נוספים הכלולים בערכה.  ערכת קומבו של חמישה כלי עבודה תעלה בין כ- 1,900 לכ- 7,300 שקלים.

 

דיוולט (Dewalt)

מחיר ערכת קומבו של שני כלים יכולה לנוע בין כ- 940 לכ- 2,300 שקלים לערכה. היא תכלול שני כלים, סוללות ומטען והמחיר ישתנה בהתאם לדגמים השונים של דיוולט. מחיר ערכת שמונה כלים, כולל סוללות ומטען ובהתאם לדגמים השונים ינוע בין כ- 8,500 לכ- 10,500 שקלים. *אלו שלושה מותגים מוכרים אך ישנם עוד נוספים לבחירתכם, והמחירים עשויים להשתנות גם הם.

דוולט

לסיכום

ערכות קומבו של כלי עבודה הן ערכות כלים המכילות יותר מכלי אחד וכוללות מטען וסוללות להטענה. ישנם מספר מותגים שונים ביניהם בוש (Bosch), מאקיטה (Makita), ודיוולט (Dewalt). המחירים של הערכות הללו מושפעים מסוג המותג, מהדגם, כמות הסוללות וכמובן כמות הכלים בערכה וסוגי הכלים. כך למשל ערכה ובה  מקדחה + מברגה עשויה להיות בעלת מחיר אחר מערכה שבה מברגה + פטישון למרות ששתיהן מכילות שני כלים.

המחירים עשויים לנוע בין כ- 900 לכ- 2,800  שקלים לערכת שני כלים במאקיטה, ולכ- 8,000 שקלים לערכה של 10 כלים.  בין 800 לכ- 3,200 שקלים בערכה של שני כלים של בוש ובין כ- 1,900 לכ- 7,300 שקלים בערכה של חמישה כלים. בדיוולט תשלמו בין כ- 940 לכ-2,300 שקלים לערכת שני כלים, ובין כ- 8,500 לכ- 10,500 לערכה של שמונה כלים.

ערכת כלים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם