כמה עולה מטבח לחצר שיתאים לכם אישית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מטבח בהתאמה אישית בחצר הפך להיות שם דבר בבתי אב רבים ברחבי הארץ והעולם. מי שנחשפו לטרנד (שצפוי להישאר פה לשנים רבות), מוצאים את עצמם לא פעם, תוהים במה מדובר ומה העלויות של מטבח מסוג זה. קיבלנו מספר רב של פניות מצד גולשים שביקשו לקבל מידע בעניין והחלטנו לסייע להם. מי שעוקב אחרינו יודע שמדריך זה הוא השני בסדרת המדריכים שעוסקת במטבחים מותאמים אישית לחצר. הפעם, יצאנו לבדוק כמה תשלמו על מטבח שכזה.

 

העלות משתנה בהתאם לקריטריונים שחשוב להכיר בהם

בדקנו את נושא העלויות באופן מעמיק עם מי שרכשו בשנה האחרונה מטבח מסוג זה. להפתעתנו, גילינו שכל אחד מהמסייעים בכתיבת המדריך שילם סכום אחר. הפערים היו די גדולים וגרמו לנו לתהות מה עומד מאחורי העניין. לאחר כמה רגעים של שיחה בנושא, התברר לנו שיש כל מיני קריטריונים שמשנים את המחיר. הנה כמה מהבולטים שבהם:

  • התמחור של החברה הנבחרת
  • האיכות של החומרים והפרזול
  • התוספות המיוחדות שתבחרו למטבח במידה ויהיו כאלה

מטבחים לחצר

ובכל זאת, כמה תשלמו על מטבח סטנדרטי ומותאם אישית?

בשלב זה נציג בפניכם מחיר ממוצע ששוקלל לאחר ששוחחנו עם 10 אנשים שרכשו לאחרונה מטבחים לחצר. דעו כי מדובר במגוון רחב של אנשים. יש מי שבחרו במטבח בסיסי, בעוד אחרים בחרו במטבח מורכב ומשודרג. גילינו שמי שרכשו מטבחים מתוצרת חוץ שילמו בין 6,000 ₪ ל – 8,000 ₪. בעוד מי שבחרו במטבחים מתוצרת הארץ, שילמו בין 8,000 ₪ ל – 10,000 ₪.

 

העלות היא לא העיקר – חשוב לשים דגש על האיכות

אם הגעתם לכאן, כנראה שהמחיר הוא פקטור חשוב עבורכם ברכישה שכזו. אנחנו כאן כדי לומר לכם שאתם צריכים לעשות שינוי במחשבה. שכן, יש רכישות מסוימות שיכולות להתבצע תוך בירור אודות עלויות בלבד, אבל פה מדובר בעניין אחר לחלוטין.

אתם צריכים להיות בטוחים שהרכישה שלכם תהיה איכותית. שכן, מדובר במטבח שצפוי להיות מחוץ לבית ולכן, הוא צריך לעמוד בתנאי מזג אוויר שונים ולהחזיק מעמד לשנים רבות. לכן, ההמלצה שלנו היא לא להתמקד בעלות, אלא באיכות.

מטבחים לחצר

כך תבחרו במטבח מותאם אישית על הצד הטוב ביותר

עכשיו אתם יודעים שבחירה במטבח מותאם אישית צריכה להתבצע תוך בירור מעמיק אודות איכותו. בדקנו עבורכם את העניין וגילינו שמרבית האנשים ערכו בירור אודות חברות מוכרות בתחום. כך שבסופו של דבר, הם ביצעו את הרכישה לאחר שהגיעו אל חברה שהתגלתה כעומדת בפרמטרים האלה:

  • חברה מוכרת בתחום המטבחים
  • חברה שיש לה ניסיון רב בתחום
  • חברה שמעניקה אחריות על המטבחים שלה

 

השורה התחתונה

מדריך זה הציג בפניכם את העלויות המשוערות של מטבחים מותאמים אישית לחצר. בשלב זה יש בידיכם את האינפורמציה החיונית, כך שנותר לכם להגיע אל חברה מומלצת ומוסמכת שתסייע לכם בהתקנת המטבח המושלם.

מטבחים לחצר

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם