כמה עולה מונית לנתב"ג?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנחנו הישראלים מאוד אוהבים את הארץ שלנו וגאים בה. אנחנו מוכנים לספר לכל מי ששואל כמה טוב ויפה פה, וכמה שישראל היא המדינה הכי טובה בעולם בפער. אבל למרות זאת, אם יש דבר אחד שאנחנו יותר אוהבים מלעוף על המדינה שלנו זה לעוף ממנה לכיוון חו"ל. ישראלים אוהבים מאוד לטוס לחו"ל, ואנחנו אחת המדינות המובילות בתיירות חוץ ברחבי העולם.

בכל שנה מיליוני ישראלים פוקדים את נתב"ג בדרך לשלל יעדים ברחבי העולם. והאמת, אפשר להבין אותם, אין הרבה דברים יותר כיפיים מכמה ימי חופשה מפנקים בחו"ל. אבל איך תגיעו לנמל התעופה, חשבתם על זה?

 

איך מגיעים מהבית לשדה התעופה?

ישנן כמה אפשרויות הגעה מהבית לנמל התעופה, שלושת העיקריות שבהן הן: רכב פרטי, תחבורה ציבורית, או מונית. הגעה ברכב פרטי לא מומלצת בכלל. קודם כל הרבה מאוד מהטיסות ממריאות ונוחתות בשעות לילה מאוחרות, מה שאומר שתצטרכו לנהוג בשעות קשות ובעייפות, וזה אף פעם לא מומלץ. חוץ מזה, חנייה בנמל התעופה עולה לא מעט כסף, מה שיעלה מאוד את עלויות החופשה שלכם.

הגעה בתחבורה ציבורית יכולה להיות נוחה, אבל לא תמיד יש לכם אמצעי תחבורה קרוב לבית שמגיע לנמל התעופה. גם במצב שבו יש לכם ליד הבית תחנת אוטובוס או רכבת שמגיעים לנתב"ג שעות הפעילות לא מתאימות, או שלא בא לכם להיגרר עם המזוודות בתחבורה ציבורית.

מוֹנִית

למה כדאי ליסוע לנמל התעופה במונית?

הדרך הטובה ביותר להגיע לנמל התעופה, זו שמשלבת את היתרונות של התחבורה הציבורית והרכב הפרטי, ונמנעת מהחסרונות של שתיהן היא ללא ספק מונית. כיום ניתן לקחת מונית לנתב"ג בזול ולהרוויח מכל העולמות.

גם תיסעו ברכב שיגיע לאן שתרצו ובאיזו שעה שתרצו, לא תצטרכו להצטופף עם נוסעים אחרים, לא תצטרכו לנהוג בשעת לילה מאוחרת, ולא תצטרכו לחפש חנייה ולשלם עליה. בקיצור, מדובר על פתרון סופר יעיל ומוצלח.

 

כמה תעלה מונית לנמל התעופה?

כמובן שמה שהכי מעניין אותנו הישראלים בשורה התחתונה זה המחיר, כמה יעלה לנו התענוג הזה של מונית לנמל התעופה. אז יצאנו במיוחד בשבילכם לבדוק מהם המחירים הממוצעים. מוניות לנתב"ג מתל אביב תעלה לכם החל מ- 140-120 ₪.

מונית לשדה התעופה

המחירים משתנים כמובן לפי יום ושעת ההזמנה, מרחק הנסיעה, וכמות הנוסעים במונית. אם אתם טסים כמה חברים בקבוצה גדולה, או מספר גדול יחסית של בני משפחה אחת, תוכלו גם להזמין מוניות גדולות יותר שמסוגלות להסיע כמות גדולה יותר של נוסעים.

 

סיכום

הגעה במונית לנמל התעופה תאפשר לכם להתחיל את החופשה המיוחלת ברגל ימין. לא תצטרכו להיסחב עם כל המזוודות שארזתם לתחנה האוטובוס או הרכבת שליד הבית שלכם, המונית תתאים את עצמה ללוח הזמנים שלכם ולא תצטרכו להתאים את עצמכם ללוח הזמנים שלה, והכי חשוב – לא תצטרכו לנהוג עייפים.

מוֹנִית

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם