כמה עולה עיסוי מקצועי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אחת השאלות הנפוצות ביותר שבעלי מקצוע מתחומים שונים נשאלים על בסיס קבוע נוגעת לתמחור של השירות או המוצר שלהם. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו להוציא סדרת מדריכים מרוכזת שתציג בכל פעם עלות של שירותים שונים. הפעם, יצאנו לבדוק מה היא העלות של עיסוי מקצועי שמרענן את הגוף והנפש. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות כמה תשלמו על עיסוי שכזה.

 

עלות של עיסוי מקצועי – עניין מורכב

בפעמים הקודמות כשיצאנו לבדוק מחירים של מוצרים ושירותים שונים, מצאנו טווח מחירים מצומצם שאפשר לכם לדעת כמה תשלמו. אנו מוכרחים להודות שכשחיפשנו אחר עלויות של עיסוי מקצועי, נתקלנו בטווח מחירים משתנה ורחב מאוד. התברר לנו שמדובר בעניין מורכב בגלל שהמחיר משתנה מאדם אחד לאחר בהתאם לפרמטרים שונים. יצאנו לבדוק מהם הפרמטרים הללו, כדי לאפשר לכם להבין את התמונה המלאה.

לְעַסוֹת

הפרמטרים ה – 1 שקובע את עלות העיסוי: סוג העיסוי

קוראים יקרים, כדאי שתדעו שאתם עשויים לשלם מחירים שונים על עיסויים שונים. זהו הפרמטר הראשון והחשוב ביותר לדעתנו. שכן, אתם צריכים לדעת תחילה כי יש מגוון עצום של עיסויים, הנה כמה מהבולטים שבהם:

  • עיסוי רפואי
  • שיאצו
  • עיסוי רקמות עמוק
  • עיסוי בשילוב אבנים חמות ועוד

אם אתם רוצים לראות את כל סוגי העיסויים הקיימים, אתם יכולים להיכנס אל לוח פרסום עיסוי ולקבל את כל המידע.

 

הפרמטר ה – 2 שקובע את עלות העיסוי: התמחור של המעסה

לכל מעסה יש תמחור שונה. התמחור צפוי להיות קשור כמובן לסוג העיסוי, אבל לא רק. אתם עשויים למשל לשלם סכום גבוה יותר על עיסוי שמתבצע על ידי מעסה מוסמך שיש לו עשרות שנים של ניסיון בתחום. בעוד מעסה מתחיל, שסיים את הלימודים ממש לאחרונה, צפוי להציע לכם עיסוי במחיר נמוך יחסית.

לְעַסוֹת

ובכל זאת – מה העלות הממוצעת?

אנחנו לא נשאיר אתכם ללא תשובה בנוגע לעלות העיסוי הממוצעת. היה לנו חשוב להציג בפניכם את ההקדמה החשובה הזו, כדי שתדעו שהמחיר שיוצג בפניכם כאן לא מייצג את כלל המעסים. אנחנו בדקנו הצעות מחיר אצל מעסים בעלי ניסיון רב ומעסים חדשים בתחום. גילינו שמעסים מתחילים מציעים עיסוי שאורך כשעה בעלות של כ – 250 ₪. בעוד מעסים בעלי ניסיון רב בתחום צפויים לגבות סביב ה – 300 ₪ על עיסוי שאורך בין 45 דקות לשעה.

 

כמה מילים לסיום

המדריך הנוכחי צפוי להסתיים בעוד רגע וזו ההזדמנות שלנו לסכם את הנאמר לעיל ולומר לכם, קוראים יקרים, כשאתם מחפשים מעסה, תשתדלו לחפש מעסה מומלץ ומקצועי מבלי לבדוק את המחיר יותר מידי. שכן, אתם רוצים להיות בטוחים שתקבלו תמורה טובה לתשלום. נאחל לכם בהזדמנות זו שתגיעו אל מעסה מקצועי שיאפשר לכם להתנתק מהשגרה לכמה רגעים וליהנות מכל רגע.

לְעַסוֹת

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם