כמה עולה למעסיק לקחת כותב תוכן אינהאוס

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

גם אם כבר סיימתם לבנות את אתר האינטרנט לעסק שלכם, עדיין דרוש כותב תוכן, שייתן לכם בדיוק את מה שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם מחפשים. בדיוק מהסיבה הזאת, ישנם רבים המתפרנסים מכך שהם כותבי תוכן לאתרים שונים. השאלה הגדולה היא מה המחיר, והאם כדאי לקחת כותב תוכן כזה בשירות קבוע, אפילו בתור שכיר שלכם.

 

דרוש כותב תוכן

פעמים רבות תתקלו במודעה דרוש כותב תוכן, ואחת השאלות שתעלה היא מה זה בכלל כותב תוכן, ומה זה אומר? אז כתיבת תוכן היא בעצם כתיבה עבור אתרים, של תוכן מסוים, שאמור להופיע באתרים הללו. חלק מהתוכן הוא מידע אינפורמטיבי שנדרש בכל עסק, כגון מחירי העסק, סוגי מוצרים שונים הנמכרים בעסק ופרטים חשובים נוספים, וחלק גדול נוסף, מהתוכן המופיע באתר זה תוכן המיועד להעשרה, וכמובן למשוך את הקורא להיות באתר זמן רב יותר, כדי שירכוש לאחר מכן את השירותים אותם מציע האתר.

 

דרוש כותב תוכן שיווקי

אז מה הכוונה כאשר מדברים על תוכן שיווקי? ניתן להסיק שמדובר על תוכן שנוצר על מנת לשווק משהו. במקרים רבים מדובר בתוכן שמובא על ידי הכותב, כדי לשכנע את הקורא, לרכוש או לבצע דבר מסוים. למשל, מועצת החלב, תדאג לכתבת תוכן שיווקי באתר חדשות באינטרנט בה יפורטו היתרונות בשתיית חלב או שוקו. לעיתים השיווק לא כל כך ברור, ומטרתו של כותב המאמר לעשות זאת באופן סמוי מאוד, כך שהקורא ירגיש שהוא צורך תוכן, או ידע כללי, ולא ייתן את דעתו לכך שבסופו של דבר יש אינטרס למישהו שכתב את הכתבה, או את התוכן הנקרא.

 

אז כמה זה עולה למעסיק?

מדובר בשאלה כללית מאוד, שכמובן תלויה בפרמטרים רבים, כגון רמתו של התוכן ורמתו של הכותב, המהירות בה נדרש לכם לקבל את התוכן, החשיפה של התוכן לקהל רחב ופרמטרים נוספים. בסוף טווח המחירים הנפוץ הוא בין 8 אגורות למילה ל – 40 אגורות למילה. שימו לב שמדובר בטווח מאוד רחב, ובסוף תלוש המשכורת של הכותב תלוי מאוד ברמתו וביכולת שלו לדרוש עבור כתיבתו שלו. בנוסף, יש הבדל בין הנושאים השונים, אם אתם מקצועיים מאוד בתחום מסוים, למשל התחום המשפטי, התוכן שתכתבו על הנושא הזה יהיה יקר יותר עבור המעסיק שלכם.

 

כמה זה לשעה?

גם בעניין זה, ישנם הבדלים גדולים בין כותבים. ישנם כותבים שלוקחים את הזמן בכתיבתם ולכן יספיקו בערך 600-700 מילה בשעה, ויש כאלה שיכולים להגיע ל – 1000 מילה בשעה ואפילו יותר. גם זה כמובן תלוי מאוד בנושא עליו כותבים, ישנם נושאים מורכבים יותר, שיש להבין ולבצע עליהם מחקר לפני הכתיבה, וגם במשמעת העצמית של הכותב ובקצב ההקלדה שלו, תופתעו לשמוע שזה גם פרמטר חשוב.

לסיכום, כתיבת תוכן היא דבר מאוד חשוב עבור האתר שלכם, אם אתם גוף עסקי, וזה יעלה לכם בין 50-60 ₪ לשעה, אם אתם שוכרים כותבים מקצועיים פחות, ל100-120 ₪ לשעה עבור כותבים מקצועיים יותר.

כותב תוכן

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם