כמה עולה סקי מים בכנרת?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

סקי מים היא בין החוויות המהנות ביותר בעולם הספורט הימי, כך שאין זו הפתעה שיותר אנשים מגלים עניין בתחום ומחפשים איך ואיפה ניתן להתחיל. למזלנו, ארצנו התברכה באגם מדהים שמהווה מיקום מושלם עבור סקי מים – הכנרת! סקי מים בכנרת היא חוויה מושלמת לכל המשפחה בחופשת החגים, שתגרום לכם רק לצפות לפעם הבאה. 

המודעות של הישראלים לענף הספורט הימי בכלל, ולסקי מים ווייקבורד בפרט, עלתה משמעותית בשנים האחרונות, ומספר רב של אנשים החל לגלות את ההנאה העצומה שבספורט. סקי מים בכנרת היא חוויה שיכולה להתאים לילדים ולמבוגרים כאחד, והעלות שלה מושפעת ממספר גורמים עליהם נרחיב בהמשך.

 

מה זה סקי מים?

לאלו מכם שמעולם לא שמעו או ראו סקי מים – הרשו לנו להסביר בקצרה במה מדובר. סקי מים הוא ענף ספורט ימי, המתקיים לרוב באגמים ובמקווי מים מתוקים, אשר בו הגולש נמשך על ידי סירה ממונעת כאשר רגליו מחוברות למגלשי סקי, בדומה למגלשיים של סקי רגיל בשלג. בדומה לסקי מים, קיים ענף נוסף הנקרא ווייקבורד, בו במקום מגלשיים על כל רגל הגולש מחובר לגלשן בודד.

סקי מים בכנרת אינו מצריך ניסיון קודם או רקע כלשהו בסקי שלג או גלישה בים. כמובן, אם בידכם רישיון להפעיל סירת מנוע, תוכלו להשכיר את כל הציוד שאתם צריכים ולצאת לדרך בעצמכם, אך כדאי לדעת שגם עבור המתחילים ביותר קיימות אפשרויות רבות להנות מענף סקי המים.

 

לאיזה אנשים יתאים סקי מים?

  • כפי שציינו למעלה, סקי מים בכנרת אינו מצריך ניסיון קודם. אחרי הכל, כל אחד צריך להתחיל בנקודה מסוימת, לא?
  • בגדול, סקי מים יכול להתאים לכל מי שיש בו קצת רוח ספורט, יודע לשחות והכי חשוב – אוהב להנות! המדריכים המנוסים ידעו להסביר לכם את כל השאר, וההנאה מובטחת!

ממה מושפע מחיר של סקי מים בכנרת?

  • המחיר אותו תצטרכו לשלם על חוויה בלתי נשכחת של סקי מים בכנרת מושפע מכמה גורמים עיקריים. קודם כל, צריך להתייחס לשני מצבים – האם יש לכם ניסיון ורקע בתחום, או לא? אם כן, אז המחיר יושפע מהסירה אותה אתם תשכירו והאם ואיזה ציוד תשכירו ולכמה אנשים.
  • במידה ואין לכם ניסיון כלל, המחיר יושפע מהציוד אותו תשכירו, מגודל הסירה ומכמות האנשים שיגיעו לסירה.
  • כמו כן, המחיר מושפע מזמן הביקור שלכם, כאשר ביקורים באמצע השבוע יהיו לרוב זולים יותר מאשר בסופי שבוע וחגים.

 

כמה זה יעלה לנו?

המחיר הממוצע עבור יום כיף בכנרת הכולל השכרת ציוד, מדריכים, סירה ואוכל ינוע בדרך כלל בין 3,600 ל- 4,500 שקלים. המחיר הזה אינו מחייב, והוא תלוי מאוד בשירותים אותם תבחרו לקחת. אם אתם מעוניינים בשיעור סקי מים בלבד, עלות החוויה תהיה זולה יותר, ותעלה סביב ה- 1,000 שקלים.

סקי מים בכנרת

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם