כמה עולה חבילת קידום אתרים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם יש לעסק שלכם אתר אינטרנט ואתם רוצים להרים אותו גבוה לכבוד השנה החדשה, או שבדיוק החלטתם לפתוח אתר אינטרנט חדש, כדאי מאוד שתקדישו כמה דקות כדי לקרוא את המאמר הזה. כאן תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לדעת על המחיר של קידום אתרים. אבל לפני זה נסביר לכם כמובן מה זה בכלל קידום אתרים, ולמה כדאי לכם מאוד להשקיע כסף, זמן ואנרגיה בקידום האתר שלכם.

 

אז מה זה בכלל קידום אתרים?

קידום אורגני של אתרים הוא מגוון של פעולות שבעזרתן עסק מסוים משפר את המיקום של אתר האינטרנט שלו כך שהוא יופיע במקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש של מנוע חיפוש מסוים. הרעיון פשוט מאוד, רוב האנשים מחפשים משהו בגוגל ומתייחסים אך ורק לתוצאות הראשונות, הם לא ממשיכים לדפים הבאים. כדי לקדם אתר צריך להבין איך עובד מנוע החיפוש שבו משתמשים הלקוחות הפוטנציאליים של העסק (גוגל ככל הנראה) ובהתאם לזה לבנות את אתר האינטרנט שלכם, לשבץ בו מילות מפתח ועוד.

קידום אתרים

כמה עולה קידום אתרים?

אז כאן הגענו לנקודה שכנראה הכי מעניינת את כולם, כמה זה עולה לי? קודם כל חשוב מאוד להבין שאין מחיר אחיד לקידום אתרים. המחיר תלוי מאוד בגודל אתר האינטרנט, בגודל החברה, בכמות העבודה הדרושה על מנת להביא אליו עוד ועוד גולשים, בכמות מילות המפתח שאתם רוצים לקדם, בגודל המותג וברמת ההיכרות איתו, ועוד. ישנן קידום אתרים מחירון שונות, אך בגדול ניתן לומר שהעלות לקידום אורגני של אתרי אינטרנט בגוגל היא בין 2,500 ל- 5,000 ₪ בחודש. אם אתם רוצים לקבל כאן פירוט קצר יותר נרחב של מחירי קידום אתרים הכנו לכם רשימה קצרה:

  1. קידום אתר תדמית עם עד 20 ביטויים יעלה לכם 2,500 ₪ בחודש ויכלול מחקר מילות מפתח, בנייה של אסטרטגיית קידום, עד 20 ביטויים, 2 עמודי תוכן, ו2 קישורים לאתר. בנוסף תקבלו גם אופטימיזציה לאתר.
  2. קידום אתר מקצועי עם עד 30 ביטים יעלה לכם 3,500 ₪ לחודש, זוהי אחת החבילות הפופולריות ביותר בשוק. כאן תקבלו חבילה דומה לחבילה הקודמת אך היא תכלול עד 30 ביטויים, 3 עמודי תוכן, ו3 קישורים לאתר.
  3. קידום אתרים גדולים עם עד 50 ביטויים יעלה לכם 5,000 ש"ח בחודש. גם כאן תקבלו חבילה דומה עם נפח גדול יותר של עד 50 ביטויים, 5 עמודי תוכן, 3 קישורים לאתר.

 

סיכום

קידום אתרים הוא חובה לכל מי שמחזיק אתר אינטרנט. אחרי שכולם כבר הבינו שמי שלא נמצא באינטרנט פשוט לא קיים, מתחילה לחלחל ההבנה שלא מספיק רק להיות קיים באינטרנט, צריך להיות שם במקום גבוה וטוב כדי לבלוט. אז כדאי לכם מאוד להשקיע סכום לא גדול כדי למקסם את פוטנציאל הרווח שלכם. בהצלחה!

קידום אתרים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם