כמה עולה לילה בבית מלון בישראל?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יש רשימה ארוכה של קריטריונים שמאפשרת לכל אחד מאתנו לבחור במלון המתאים ביותר לחופשה הבאה. מדריך זה יתמקד בקריטריון העיקרי שמוביל במרבית המקרים לבחירה הסופית. מדובר כמובן בעלות של לילה במלונות בישראל. קראו את השורות הבאות בעיון ותהיו בטוחים שתקבלו את המידע שיאפשר לבחור באפשרות המתאימה לתקציב שלכם.

 

המשתנים שמשפיעים על טווח המחירים

סביר להניח שלא נפתיע אתכם בכך שנאמר שיש טווח מחירים רחב שמשתנה ממלון אחד לאחר. שכן, יש משתנים שמשפיעים על העלות הסופית של לילה במלון, לדוגמא:

  • המתקנים שמוצעים בחדר
  •  סוג הפנסיון הנבחר
  • תאריך הלינה

בפסקאות הבאות נרחיב אודות טווח המחירים שיוצעו לכם בבתי מלון שונים וזאת בהתאם לרמת היוקרה. כך תוכלו לבדוק אילו בתי מלון מומלצים בצפון הארץ ובדרומה יתאימו לכיס שלכם.

טווח מחירים

תכינו את הארנק ללילה מפנק במלון יוקרתי במיוחד

מי מכם שרוצים ליהנות משהות מפנקת במיוחד במיקום שקט, צפויים לשלם בין 1,500 ₪ ל – 2,500 ₪ ללילה במלונות היוקרה של ישרוטל (למשל: יערות הכרמל ובראשית). נציין בקצרה אודות היתרונות שבאים לידי ביטוי בעת הזמנת לילה במלון יערות הכרמל ששוכן בלב היער, כדי שתוכלו להכיר בתמורה השווה לתשלום שהוצג לעיל.

המלון מציע מגוון מטעמים שיוגשו ממטבח הגורמה שקיים במקום, יש גם מתקני ספא מפנקים ונוף שמשרה רוגע ושלווה.

 

רוצים לחסוך בעלויות ולקבל תמורה טובה? זה המחיר שתצרכו להשקיע

אתם לא צריכים לקרוע את הכיס בשביל לצאת לחופשה מפנקת בישראל. יש לא מעט מלונות שיאפשרו לכם ליהנות מנופים מרהיבים, אטרקציות וטיפולי ספא מפנקים בתשלום שנע בין 800 ₪ ל – 1,000 ₪ ללילה.

מלון "נבו" המוכר ששוכן בסמוך לים המלח עומד בתקציב זה ומאפשר לכלל אורחיו ליהנות מחוף הים המלוח במיוחד שידוע בסגולות המרפא שלו. מומלץ לנפוש במלון, כדי ליהנות ממסדת "ראנץ' האוס" המוכרת שמתאימה במיוחד לאוהבי בשר משובח.

 

איפה תשלמו עד 600 ₪ ללילה?

מספר המלונות שיאפשרו לכם לישון בתקציב שלא עולה על 500 ₪ הוא גבוה מאוד. חשוב לציין שהבירור הקצר שערכנו בנושא גילה שניתן למצוא חדר במלון טוב בעלות שנעה בין 400 ₪ ל – 600 ₪ בלבד. בחרנו להציג בפניכם את מלון אגמים באילת שנכנס לרשימה זו בימים רגילים (לא במהלך חגים וחופשות קיץ). לינה במקום תאפשר לכם ליהנות מבריכות שחייה מושקעות, בר קוקטיילים עשיר, הופעות, מסיבות וערסלים בשפע.

 

לסיום

כל אחד יכול למצוא את המלון המתאים ביותר עבורו בהתאם לתקציב שיעמיד לעצמו בשלבי החיפוש הראשוניים. בשלב זה אתם יודעים מהן העלויות הממוצעות שיוצעו לכם במלונות שונים ברחבי הארץ, כך שנותר לכם רק לבקר באתר www.hotelia.co.il, כדי לקבל מידע על כל מלון שרק תרצו. נאחל בהזדמנות זו שתצאו בקרוב לחופשה מפנקת שתטעין אתכם באנרגיות.

עלות מלון בישראל

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם