כמה עולה הדבקת קרמיקה על קרמיקה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בכל בית יש שטחים שבהם הריצוף עשוי מקרמיקה. הדבקה של קרמיקה דורשת מאיתנו להכין את המשטח היטב ולבדוק שהוא ישר וחלק. במידה ובמשטח הזה כבר יש אריחי קרמיקה, ניתן להדביק ישר עליהם קרמיקה חדשה. לשיטה הזו יש מספר יתרונות, והיא מאפשרת לכם להדביק את הקרמיקה החדשה מהר יותר. כאן נספר לכם כמה כסף זה הולך לעלות לכם.

 

הדבקת אריחי קרמיקה

הדבקת אריחי קרמיקה כמו כל עבודת ריצוף דורשת הכנות רבות. במידה ויש אריחים שכבר מודבקים, אפשר לנצל את זה ולבצע הדבקת קרמיקה על קרמיקה. עם זאת, לפני שמבצעים את זה חשוב לבדוק את האיכות של האריחים הקיימים. אם הקרמיקה הקיימת לא מספיק חזקה, ייתכן שלא כדאי לבצע על גביה את ההדבקה, כיון שזה עלול להסתיים בתזוזה של האריחים החדשים.

הדבקת קרמיקה

חומרים מתאימים

בניגוד לדבק הרגיל שבו מדביקים את הקרמיקה אל המשטח על גביו היא מונחת, בהדבקה של אריחי קרמיקה על גבי קרמיקה יש צורך בדבק שיוכל להידבק בצורה חזקה גם לקרמיקה עצמה. הדבק הזה צריך להיות חזק משני הצדדים שלו, לאור העובדה שבשני הצדדים הוא מודבק לקרמיקה.

 

תיקון הקרמיקה הקיימת

גם אם הקרמיקה הקיימת לא מספיק טובה כדי לבצע על גביה הדבקה של אריחים חדשים, לפעמים משתלם יותר לתקן אותה ולהדביק עליה את הקרמיקה החדשה מאשר לעשות הכל מחדש. בתיקון כזה עליכם ליישר את הקרמיקה הישנה, למלא את החורים שיש בה, ולסיום לבצע החלקה שתהפוך את ההדבקה להיות יציבה וחזקה הרבה יותר.

הדבקת קרמיקה

מה המחיר של הדבקת קרמיקה על קרמיקה

המחיר הממוצע של הדבקת קרמיקה על קרמיקה נע בסביבות 150 ₪ למטר רבוע. כמובן שהמחיר הזה יכול להשתנות לפי המצב של הקרמיקה הקיימת, ולפי סוג האריחים החדשים אותם בחרתם. בכל מקרה, אם מציעים לכם שירות במחיר שנמוך בצורה משמעותית מהמחיר הזה עליכם לבדוק היטב את האיכות שלו. מחיר נמוך מידי הוא דבר שצריך להדליק אצלכם נורה אדומה.

 

מי עושה לנו את העבודה

גם אם זה נשמע לכם כמו דבר פשוט, חשוב להבין שהדבקה של קרמיקה על קרמיקה היא לא דבר פשוט. בהנחה שיש לכם קרמיקה שאפשר להדביק עליה את האריחים החדשים זה כנראה יהיה קל יותר מאשר לבצע הכל מחדש, אולם עדיין כדאי לכם להקפיד על בחירת בעל מקצוע איכותי שיעשה עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר.

 

לסיכום

הדבקה של קרמיקה על קרמיקה מאפשרת לנו להנות מקרמיקה חדשה בלי להרוס את הקרמיקה הישנה. הדבקה כזו לוקחת פחות זמן כיון שהקרמיקה הקיימת מספקת לנו משטח חלק ונוח לעבודה. לפני ההדבקה יש לבדוק את הקרמיקה הקיימת שהיא אכן מתאימה לשמש מצע לקרמיקה החדשה. זכרו מה המחיר הממוצע של הדבקת קרמיקה, והיזהרו מבעלי מקצוע שמציעים מחיר נמוך במיוחד.

הדבקת קרמיקה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם