עלות לוקרים בחללים ציבוריים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לא פעם אנו נזקקים לשכור מקום אחסון לחפצים האישיים שלנו. הצבת לוקרים בחלל ציבורי נותנת מענה מושלם לצורך זה. אם אתם מתפעלים מקום ציבורי או פרטי המיועד לאנשים רבים, כדי להעלות את רמת הנוחות שלהם מהמקום, תוכלו לרכוש לוקרים איכותיים. כאן ריכזנו עבורכם מידע על מחיר הלוקרים בחללים הציבוריים ולא רק.

למה צריך לוקרים?

לוקרים הם תאי אחסון המשמשים לאחסון זמני של חפצים אישיים. תוכלו לרכוש לוקרים מתאימים לצרכי המקום אותו אתם מתפעלים ובכך להעלות את רמת הנוחות של המבקרים בשטח שלכם. לרוב, מקובל להתקין לוקרים במקומות מסויימים כמו בריכות, ספא, מרכזי מבקרים, מועדונים, משחקיות, קניונים ומתחמי קניות, חדרי כושר ועוד.

לוקרים מסייעים לאנשים להרגיש משוחררים יותר. הם מניחים את כל חפציהם האישיים בלוקר אישי. הם מקבלים מפתח או קוד לפתיחה וכך הם יכולים להמשיך לטייל ולבלות כשהם לא צריכים לסחוב איתם את כל הציוד שלהם. הם נהנים משמירה על חפציהם ומבילוי משוחרר ורגוע.

לוקרים

כמה עולה שימוש בלוקרים?

עלות השימוש בלוקרים משתנה בין מפעיל למפעיל. פעמים רבות שירות הלוקרים ניתן למבקרים ללא תשלום כחלק מחווית השירות של המקום אליו הם הגיעו. לעומת זאת יש פעמים בהם נגבה שימוש על השימוש בלוקר על פי זמן שימוש. השימוש עולה כמה שקלים והוא לא משמעותי עבור מי שמעוניין להנות ולהשתחרר במהלך יציאה לשופינג או בילוי כלשהו.

 

מה המחיר של לוקר לרכישה?

בתור מנהלי מקום פתוח לציבור, תרצו להעלות את רמת הנוחות ולאפשר לוקרים לאחסון חפצים אישיים לזמן קצוב. לפני שאתם מזמינים לוקרים, תצטרכו לבדוק מה סוג הלוקרים המתאים לכם. אם יש לכם שטח פנוי קטן תצטרכו למצוא פתרונות אחסון.

חשוב להבין כי מחירי הלוקרים נעים בהתאם לחומר ממנו הם מורכבים, גודל הלוקרים ואיכות העבודה. מסיבה זו גם לא נוכל לנקוב במחיר הנגבה על עמודת לוקרים. כאשר לקוחות שלכם מגיעים לאחסן חפצים בלוקרים שלכם, הם נותנים בכם אמון שהלוקרים אמינים וחזקים מפני פריצות. לא תרצו לאכזב אותם עם לוקר חלש ולא עמיד. לכן, ברכישת לוקרים חשוב במיוחד לבדוק את איכות ועמידות הלוקרים הנרכשים.

 

איך נבנים הלוקרים?

לוקרים נבנים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח. תוכלו לשלב בעמודת לוקר אחת תא אחסון אחד או אפילו 4 תאי אחסון. הכל נתון להחלטה שלכם. אתם תהיו אלו שתחליטו את סוג הנעילה של הלוקר, איכות החומר המיוצר, גוון העמודה וכו'.

 

לסיכום

כיום ניתן לראות עמודות לוקר במקומות ציבוריים רבים כמו מתחמי קניות, חדרי כושר, בריכות, בתי קולנוע, אצטדיונים, מרכזי מבקרים ועוד. ברכישת לוקרים חשוב לבדוק את הצרכים של המקום בו הם יוצבו ובהתאם לכך לרכוש לוקרים מותאמים. חשוב להקפיד על רכישת לוקרים מחברה אמינה המקפידה על איכות החומרים כדי להנות מהרכישה לאורך זמן.

לוקרים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם