כמה עולה הריבית בהלוואה למוגבלים בבנק?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

גובה הריבית בהלוואה למוגבלים משתנה בין לווה ללווה בהתאם לנתונים האישיים שלו. כאן ריכזנו עבורכם את המידע שכדאי להכיר על ריביות בהלוואה למוגבלים. בואו נתחיל.

 

מהי הלוואה למוגבלים?

הלוואה למוגבלים היא הלוואה הניתנת לבעלי חשבון בנק מוגבל. לא כל גוף פיננסי יסכים לתת הלוואה למוגבלים בבנק. ברגע שלקוח בנק מוגבל זה מעיד עליו שהוא לא התנהל נכון כלכלית. לא בטוח שהוא למד איך ניתן להתנהל נכון כלכלית (חשוב לציין כי פעמים רבות נסיבות החיים לא אפשרו לו אחרת…) ולכן, כל הלוואה שהוא יקבל תיחשב להלוואה בעלת סיכון גבוה. הרי הגוף הפיננסי לא יודע אם הוא יראה חזרה את כספו…

ריבית על הלוואה

מה מאפיין הלוואה למוגבלים בבנק?

הלוואה דחופה

בעלי חשבון בבנק הנוטלים הלוואה נוטלים הוא כי הם צריכים. בעל חשבון מוגבל לא ייטול הלוואה ללא סיבה מספיק חשובה. הרי כל עוד וניתן להסתדר בלי הלוואה, הוא ינסה לעשות זאת. המאפיין העיקרי של הלוואה זו הוא דחיפות ההלוואה למבקש.

 

גוף מימון חיצוני

לא קל להשיג הלוואה למוגבלים בבנק. הבנקים לא יתנו אשראי ובטח שלא הלוואה לבעל חשבון מוגבל. הם גם לא יסכימו לבעל חשבון מוגבל לפתוח חשבון בנק חדש כשתיוודע ההגבלה. לכן הלוואה למוגבלים ניתנת רק על ידי גופי מימון חיצוניים.

 

גובה הריבית

הריבית על הלוואה למוגבלים תהיה גבוהה יותר בהתאם לרמת הסיכון שגוף המימון החיצוני לוקח על עצמו בעת ההלוואה לבעל החשבון המוגבל. למרות זאת גובה הריבית צריך להיות משתלם לבעלי ההגבלה.

ריבית על הלוואה

איך מוזילים את גובה הריבית?

כדי להוזיל את גובה הריבית על הלוואה למוגבלים בבנק, חשוב לערוך סקר שוק מקדים ולבדוק מה גובה הריבית שכל חברת מימון תציע לכם. פנו למספר חברות ובקשו הצעה להלוואה, תוכלו לברר מה המחיר להלוואה וכך לערוך השוואת נתונים. חשוב לפנות לגוף מימון מורשה לנתינת הלוואות מטעם משרד האוצר.

 

בניית לוח הסילוקין

חשוב לוודא שאתם מתחייבים על הלוואה שאתם יכולים לעמוד בהחזרים שלה… אין טעם להתחייב על החזר חודשי גבוה שיחייב אתכם להיכנס שוב פעם לתסבוכת כלכלית. בדקו את תנאי ההלוואה. חשוב לציין כי פעמים רבות אנשים בודקים רק את מחיר ההלוואה בריבית והם שוכחים לבדוק את תנאי ההלוואה. יכולה להיות הלוואה שהיא אמנם בעלת ריבית נמוכה משמעותית, אך היא לא משתלמת ללווה בגלל שהיא מצריכה החזר חודשי גבוה שהוא יתקשה לעמוד בו. חכם עיניו בראשו.

 

לסיכום

הלוואה למוגבלים בבנק ניתנת אך ורק על ידי גופי מימון חוץ בנקאיים. כפי שסיכמנו כאן, הבנקים לא נותנים לבעלי חשבון בנק מוגבל לפתוח חשבון בנק חדש וקל וחומר שלא לתת הלוואה. הלוואות אלו הן בעלות ריביות יקרות יחסית ולכן כדאי לערוך השוואת מחירים לפני כן.

ריבית על הלוואה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם