כמה עולה חדר שינה קומפלט?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

קניית ריהוט לחדר שינה הוא היבט חיוני כאשר רוצים לייצר חדר נוח ופונקציונלי. מהמיטה והמזרן ועד שידות וארונות בגדים, לא רק ריהוט חדר השינה ממלא תפקיד חיוני ביצירת חלל מעוצב ויפה, אלא הוא גם תורם למנוחה ושינה רגועה. עם כל כך הרבה אפשרויות הקיימות היום בשוק, בחירת ריהוט חדר השינה הנכון יכולה להיות משימה לא פשוטה.

לכן בין אם אתם מרהטים חדר שינה חדש ובין אם אתם מחפשים לעדכן חדר שינה קיים, חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו סגנון, גודל, נוחות ותקציב כדי להבטיח שתעשו את הבחירות הטובות ביותר עבור הצרכים וההעדפות שלכם.

 

כמה עולה לרהט חדר שינה?

עלות ריהוט חדרי שינה יכולה להשתנות מאוד בהתאם למגוון גורמים, כגון גודל החדר, סוג ואיכות הרהיטים הנבחרים והסגנון הכללי והעיצוב הרצוי. בממוצע, העלות לריהוט חדר שינה בסיסי בפריטים חיוניים כמו מיטה, מזרון, שידה ושידה יכולה לנוע בין כמה מאות שקלים לכמה עשרות אלפי שקלים.

זאת מכיוון, שאפשרויות יוקרתיות יותר וממותגות יכולות להגדיל משמעותית את העלות הכוללת. חשוב לקחת בחשבון את התקציב ואת הצרכים כדי ליצור חדר שינה נוח ופונקציונלי העונה על העדפות הסגנון האישי מבלי לשבור את הכיס.

לרהט חדר שינה

טווח מחירים כללי

לקבלת יעוץ על עלות משוערת לריהוט חדר השינה, אנו ממליצים על רהיטי קיבוץ השלושה. על אף שקשה להעריך עלות של ריהוט לחדר שינה קומפלט, הכנו עבורכם רשימה של טווחי מחירים משוערים לחדר שינה:

 

סט חדר שינה בסיסי:

1800 ש"ח – 4000 ש"ח כולל מסגרת מיטה, מזרון, שידה ומראה.

 

סט חדר שינה בינוני:

4000 ש"ח – 10,000 ש"ח כולל מסגרת מיטה, מזרון, שידה, שידת לילה, ואולי ריהוט נוסף כגון שידת מגירות, ספסל או מראה.

 

סט חדר שינה יוקרתי:

10,000 ש"ח – 35,000 ש"ח + כולל מסגרת מיטה איכותית, מזרן, שידות, שידות לילה, ואולי ריהוט נוסף כגון כיור, שזלונג או כיסאות ישיבה.

 

סט חדר שינה מותאם אישית:

35,000 ש"ח ומעלה, כולל מבחר ייחודי ומותאם אישית של רהיטים, בהתאמה אישית לפי המפרט והעדפות העיצוב של הלקוח.

 

לסיכום,

מחיר ריהוט חדר שינה קומפלט עשוי להשתנות מאדם לאדם בגלל מספר משתנים, של איכות, סגנון וגודל החדר. במאמר הצגנו טווחי מחירים שונים, יש לזכור כי המחירים הללו הם הערכות ויכולים להשתנות בהתאם לפריטים הספציפיים שיבחרו והיכן רוכשים אותם. בנוסף, אם כבר יש כמה פריטי ריהוט, העלות לריהוט חדר שינה עשויה להיות נמוכה מההערכות הללו.

חדר שינה שלם

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם