כמה עולה קורס בישול וטבחות?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

קורסי בישול הם הדרך הטובה ביותר לקחת את כישורי הקולינריה שלך לשלב הבא. עם הידע שתצבור בקורס בישול וטבחות תוכל להרשים את האורחים שלך ביכולת שלך, למצוא עבודה בתחום הקולינרי, להכין ארוחות טעימות או אפילו לפתח קריירה של סלב באמצעות השתתפות במאסטר שף או משחקי השף. אבל כמה עולה קורס בישול וטבחות? ומה לומדים בקורס כזה?

 

מה לומדים בקורס בישול וטבחות

כשאנחנו מדברים על קורס בישול, יש למעשה שלושה סוגים עיקריים קורסים – קורס בישול וטבחות בסיסי, קורס התמקצעות במטבח ספציפי (המטבח האסייתי למשל) וקורס התמקצעות בחומר גלם או חומר גלם (למשל קורס קונדיטוריה). בכל סוג של קורס הדגשים יהיו טיפה שונים – כמו גם הרמה של החברים שיהיו לצידך בקורס. הנה 3 דוגמאות למה לומדים בקורס בישול, לפי 3 סוגי הקורסים:

קורס בישול

קורס בשרים

קורס קצבות או קורס בשר מאפשר לטבחים מתלמדים כמו גם לשפים מקצועיים להתמקצע באחד התחומים הכי ותיקים בעולם הקולינרי. בשנים האחרונות, לצד עלייה מתמדת במספר הצמחונים בעולם – אנחנו רואים התעניינות הולכת וגדלה בעולם הבשר והקצבות.

קורס בשרים יתאים לכל טבח שרוצה להכיר לעומק את אחד חומרי הגלם הכי בסיסיים. בקורס תקבל ידע תאורטי לצד התמקצעות מעשית. הקורס יועבר על ידי קצבים ושפים מקצועיים ובעלי ניסיון – שיעזרו לך להגדיל את ארגז הכלים הקולינרי שלך.

 

קורס מטבח לטיני

בקורס מטבח לטיני תיחשף לחומרי גלם ממרכז ודרום אמריקה, כמו גם לשיטות בישול ומנות ייחודיות למטבחים כמו המקסיקני או הברזילאי. מדובר בקורס שמעניק לטבח ידע מקיף ורחב, ופותח בפניו אפשרויות רבות בסופו. התמקצעות במטבח הלטיני מתאימה למי שמחפש מיקוד ליכולות הטבחות שלו, או שינוי אווירה אחרי שנים במקצוע.

קורס בישול

קורס טבחות

קורס טבחות בסיסי מיועד לשני קהלי יעד עיקריים – טבחים חובבים שרוצים להפוך את התחביב למקצוע, וטבחים חובבים שרוצים לרכוש יכולות חדשות ולהעמיק את הידע שלהם בעולם הקולינרי. קורס טבחות יעזור לכם להתמקצע במונחים בסיסיים בעולם הקולינריה, ולרכוש יכולות טבחות בסיסיות.

 

כמה עולה קורס בישול וטבחות

העלות של קורס בישול וטבחות משתנה בהתאם למיקום הגיאוגרפי ולמחירון בית הספר. ניתן לקבוע שהעלות של קורס בישול וטבחות מקצועי נעה בין 15,000 ש"ח ל-22,000 ש"ח.

 

סיכום

לסיכום, בין אם אתה "טירון" במטבח או טבח מנוסה, בוודאי תמצא קורס שמתאים לצרכים שלך ויעזרו לך לשלוט בטכניקות וטעמים חדשים. שיעורים רבים במהלך הקורס יהיו מעשיים, מה שיאפשר לך לתרגל את כישוריך במטבח מקצועי תוך הדרכה של שף מיומן.

יכול להיות שתמצא את עצמך בקורס המתמקד במטבח ספציפי, כמו המטבח הצרפתי או האיטלקי, או דווקא בקורס שילמד אותך איך לבשל עם סוג מסוים של מרכיבים, כגון קונדיטוריה או בשר. אם אתה מעוניין להיכנס לעולם הקולינריה, כנראה שתתעניין דווקא בקורס טבחות בסיסי.

קורס בישול

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם