כמה עולה החלפת מצבר עד הבית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

החלפת מצבר לרכב בבית היא פתרון חסכוני בזמן ונוח להמון נהגים בישראל. החלפת מצבר לרכב היא עבודה פשוטה שיכולה להיעשות על ידי כל אדם בעל יכולות מכאניות בסיסיות וכלים נכונים. עלות מצבר חדש לרכב בישראל תלוי במותג ודגם הרכב ובסוג המצבר הנדרש. 

 

המחיר של החלפת מצבר

ככלל, עלות מצבר חדש לרכב בישראל נע בין 600 ל-1000 שקלים, כאשר אפשרויות פרימיום עולות יותר. בנוסף לעלות המצבר, יש לקחת בחשבון גם עלויות נוספות בעת החלפת מצבר. לדוגמה, אם הסוללה לא מותקנת כהלכה, קיים סיכון שהיא לא תחזיק טעינה תקינה, ובכך תוביל לקיצור חיי הסוללה.

בנוסף, עלויות העבודה הכרוכות בהתקנת מצבר יכולות לנוע בין 50 ל-500 שקלים, בהתאם למורכבות העבודה והאזור בו אתם גרים. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים לחסוך בעלויות של החלפת מצבר עד הבית.

מצבר לרכב בבית

השוואת מחירים

הקפידו לעשות השוואת מחירים של החלפת מצבר והחלפת מצבר עד הבית לפני ביצוע רכישה. חנויות שונות מציעות מחירים שונים ולכן כדאי להשוות מחירים לפני הקנייה. בנוסף, חנויות רבות מציעות הנחות עבור רכישת מספר סוללות בבת אחת. שנית, אתם יכולים לקנות מצבר לרכב משומש. מצברים משומשים לרכב הם בדרך כלל הרבה יותר זולים מאשר חדשים ויכולים להיות אמינים באותה מידה.

רק הקפידו לבדוק את הסוללה עבור כל סימן שעלול להעיד על תקלה, או נזק לפני הרכישה. לעומת זאת, אתם יכולים לפנות לאנשי מקצוע שיוכלו לספק לכם את השירות כולו במחיר אחד, לצד עבודה איכותית ביותר.

 

החלפת מצבר עד הבית

חשוב לזכור שהחלפת מצבר לרכב בבית שלכם היא לא תמיד האופציה המשתלמת ביותר מבחינת מחיר אך היא יכולה לחסוך לכם זמן רב, וזמן שווה כסף. אם אינך בטוח ביכולות המכאניות שלכם או במצב הרכב שלכם, אולי עדיף לתת את המשימה לאיש מקצוע שיוכל להגיע עד אליכם הביתה ולהחליף לכם את המצבר של הרכב במהירות ודיוק שאין להם מתחרים.

התקנה מקצועית של מצבר לרכב עולה בדרך כלל בסביבות 400 שקלים, אך היא יכולה לעזור להבטיח חיי סוללה ארוכים יותר ופחות בעיות בהמשך הדרך. בעת בחירת אנשי המקצוע להחלפת מצבר עד הבית, חשוב לקחת בחשבון את הניסיון וההמלצות של המוסכניק שאתם שוקלים. על מנת לוודא שהעבודה נעשית על ידי מישהו שיודע מה הוא עושה.

 

לסיכום

לסיכום, החלפת מצבר לרכב עד הבית היא אופציה חסכונית בזמן ונוחה עבור נהגים רבים בארץ שאין להם זמן לבזבז בהמתנה בתור למוסך. המחיר הממוצע של החלפת מצבר בישראל הינו קצת מעל 650 שקלים, כאשר המחיר עלול לנוע במאות שקלים בהתאם למקום המגורים. לעומת זאת החלפת מצבר עד הבית עולה בממוצע 1000 שקלים, כאשר ישנם מוסכניקים שיכולים לספק לכם את השירות הנחוץ במחיר שאינו גבוה מהמחיר הממוצע להחלפת מצבר במוסך.

מצבר לרכב בבית

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם