כמה עולה בדיקת בדק בית לבית פרטי? 

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

גולשים רבים ציינו בפנינו כי הם קיבלו לאחרונה הצעות מחיר משונות לביצוע בדיקת בדק בית בביתם הפרטי. מספר הפניות הרב בנושא גרם לנו להבין כי עלינו לצאת ולבדוק עבורם את העלות העדכנית וכך עשינו. אנו מזמינים אתכם להישאר את הספק מאחור, להישאר אתנו ולגלות כמה תשלמו על בדיקת בדק בית לבתים פרטיים.

 

מידע שחשוב לנו לציין בפניכם – המחיר עשוי להשתנות

קוראים יקרים, אנו רוצים לציין בפניכם תחילה כי עלות הבדיקה של בית פרטי עשויה להשתנות מבית אחד לאחר. שכן, החברות השונות מציעות תמחור לפי גודל הבית. כידוע, יש בתים פרטיים שגודלם 100 מ"ר ויש בתים שגודלם עולה על 150 מ"ר ו – 200 מ"ר. כך שבמקרה זה – הגודל קובע ומשפיע על המחיר.

שוחחנו עם אנשים שהסתייעו בחברות בדק בית וביקשנו לדעת כמה הם שילמו על השירות. כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהמחירים שיוצגו בפניכם בהמשך הם נכונים לרגע כתיבת מילים אלו.

בית פרטי

כמה אחרים שילמו על בדיקת בדק בית לבית פרטי?

מי שמתגוררים בבית פרטי בגודל 100 מ"ר לערך ציינו בפנינו כי הם שילמו בין 1,500 ₪ ל – 1,800 ₪ כולל מע"מ עבור הבדיקה. ראוי לציין כי מי שהזמינו את הבדיקה לבתים פרטיים גדולים יותר ציינו כי בדק בית מחיר הוא גבוה יותר. מדובר בעלות שעולה על 2,000 ₪.

 

האם כל חברת בדק בית מבצעת בדיקה בבתים פרטיים?

שוחחנו עם כמה נציגים מחברות בדק בית גדולות וביקשנו לדעת אם הם מבצעים בדיקות בבתים פרטיים. כל החברות ללא יוצא מן הכלל ציינו בפנינו כי הן מבצעות בדיקות בבתים פרטיים. כך שאם אתם מגיעים אל חברה שאומרת שהיא לא מבצעת את ההליך בבית שכזה, אתם צריכים לחשוד במקצועיות שלה.

 

טיפ לבחירת חברה מומלצת

הפניות הרבות שהגיעו אל המערכת שלנו גרמו לנו להבין כי ישנן חברות לא מקצועיות שמציעות מחירים הזויים. עובדה זו הובילה אותנו להוסיף פסקה חשובה למדריך זה. אנו רוצים לציין בפניכם, קוראים יקרים, כי עליכם לערוך בירור מעמיק טרם הבחירה בחברת בדק הבית שלכם. תעשו לעצמכם טובה ותמנעו מהזמנת חברה מבלי שתבדקו עליה פרטים באופן מעמיק. ניתן לערוך בירור שכזה באמצעות קריאת חוות דעת שנכתבו בפלטפורמות הבאות:

  • גוגל
  • אינסטגרם
  • פייסבוק
  • פורומים שונים ברחבי הרשת ועוד

אם אינכם יודעים איך להגיע אל חוות דעת אמינות בפלטפורמות אלו, כדאי שתסתייעו במי שמכירים את הרשת ותסתייעו בהם. שכן, בחירה בחברה באופן אקראי עשויה להוביל אתכם לבור שלא תצליחו לצאת ממנו.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה העלות של בדיקת בדק בית לבתים פרטיים. בשלב זה יש בידיכם את כל המידע החיוני בנושא, כך שנשאר לכם רק ליישם אותו על הצד הטוב ביותר.

בית פרטי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם