כמה עולה לכידת חולדה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לכידה של חולדה הינה עניין לא פשוט שמצריך סיוע מצד גורמים מקצועיים. עובדה זו התגלתה לנו ממש לאחרונה, כשניסינו ללכוד חולדה שהייתה על עליית הגג שלנו באופן עצמאי. כשהבנו שאנו לא יכולים לבצע את הלכידה בעצמנו, יצאנו לבדוק מי יכול לעזור לנו וכמה זה צפוי לעלות לנו. הישארו אתנו ותגלו גם אתם כמה עולה לכידה שכזו ומה חשוב לדעת לפני שתזמינו את בעל המקצוע שיבצע אותה.

 

העלות של לכידת חולדה משתנה ממקרה למקרה

שוחחנו עם בעלי מקצוע רבים כדי להבין כמה נצטרך לשלם על הלכידה של החולדה שלנו. אנו מוכרחים להודות שגילינו די מהר כי מדובר בעניין די מורכב שאי אפשר לקבל עליו הצעת מחיר מדויקת מראש. מסתבר שלוכדים מציעים את המחיר רק לאחר שהם רואים את מורכבות המצב.

שכן, יש מי שמגלים שיש בביתם חולדה בודדה שמצריכה טיפול קצר ומהיר. בעוד אחרים עשויים לגלות כי יש בביתם להקה של חולדות, כך שהטיפול צריך להיות מורכב וארוך יותר. נציין כי המחיר צפוי להיקבע בהתאם לקריטריונים הבאים:

  • משך הטיפול בלכידת החולדה
  • שימוש בכלים ייעודיים מיוחדים
  • מספר החולדות שיש בבית
  • פינוי של פגרים במידה ויש צורך

עֲלוּת

מה הסכום המשוער שאתם צפויים לשלם עבור לכידת חולדה?

הסתייענו בבעל מקצוע אמין ואדיב שהרחיק מהבית את החולדה הסוררת. אנחנו שילמנו  כ – 380 ₪ על הלכידה, אבל הבנו שיש מי ששילמו מחירים אחרים. חשוב לנו שתקבלו תמונת מצב כוללת, כך שנציין כי עלות לכידת מכרסמים עשויה לנוע בטווח שבין 250 ₪ לבין 650 ₪.

 

החשיבות הגבוהה שבפנייה אל בעל מקצוע מוסמך בתחום

חשוב שתדעו כי עליכם לפנות אל לוכד מוסמך ומומלץ בתחום. שכן, אתם רוצים להיות בטוחים בתור התחלה שתשלמו מחיר הוגן ותקבלו את התמורה בסופו של דבר. בנוסף לכך, אתם צריכים לדעת שמדובר באיש מקצוע שיפזר מלכודות ברחבי הבית ולא יפזר חלילה חומר ריסוס שעשוי לפגוע במי מדיירי הבית (מדובר במצב שקרה לצערנו בעבר והתרחש על ידי לוכד שלא היה מנוסה בתחום).

מוסמך

כך תגיעו אל לוכד מומלץ

עכשיו אתם יודעים כי עליכם לפנות אל לוכד מומלץ בלבד. כדאי שתדעו כי ההמלצה שלנו היא לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת. כלומר, תשאלו גולשים בקבוצות פייסבוק ובפורומים שונים אודות לוכדים מומלצים. רק לאחר שתקבלו המלצה על בעל מקצוע מסוים, תפנו אליו ותציינו בפניו את המצב.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת כמה בערך תשלמו על לכידה של חולדה. בשלב זה ברור לכם כי מדובר בעלויות משתנות שתלויות בכל מיני קריטריונים, כך שנותר לכם רק ליצור קשר עם בעל מקצוע מוסמך ומומלץ שיציע לכם מחיר הוגן ויסלק את החולדה מהבית.

ללכוד עכברוש

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם