הדפסה על חולצות – כמה זה עולה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חולצות עם הדפסה מותאמת אישית הן ככל הנראה פריטים שקיימים בארון של כל אחד ואחד מאיתנו, משלבים שונים בחיים שלנו. בין אם מדובר בסיום של קורס צבאי ובין אם ביום הולדת מרכזי וחשוב – יש לא מעט מקרים שבהם חולצות מודפסות עם התאמה אישית ועיצוב מקורי הן מזכרת מופלאה ובעלת חשיבות גדולה.

עם זאת, בהחלט יתכן שאתם לא יודעים מה העלות של הדפסה על חולצות – ואנחנו כאן בשביל לעזור ולהסביר מה העלות ומה משפיע על המחיר

 

הדפסה על חולצות – למה זה חשוב?

אם כל מי שקורא את השורות האלה ילך לרגע לארון הבגדים, סביר להניח שלא יקח זמן רב עד שימצא חולצה כלשהי שהודפסה בהתאמה אישית. זוהי עובדה קיימת, משום שבסביבה שלנו ובתרבות שלנו חולצות מודפסות הן בעלות חשיבות לא קטנה.

חולצות מודפסות מאפשרות לנו ליצור קשרים אישיים, אחידות, להראות הוקרה ולפעמים גם ליצור סיטואציות הומוריסטיות – עם מזכרת שנשארת איתנו זמן רב לאחר מכן. לכן, הדפסה על חולצות כמו שניתן לבצע דרך https://hooltzot.co.il היא בעלת חשיבות לא מועטה.

הדפסה על חולצות

מתי נרצה חולצות מודפסות בהתאמה אישית?

חולצות מודפסות ואישיות יכולות להיות בעלות חשיבות בסיטואציות לא מועטות, מגילאים צעירים ועד מבוגרים. ניתן למנות לדוגמה:

  • חולצות סיום קורסים וסופי מסלול בצבא – אולי השימוש המפורסם ביותר של חולצות עם הדפסה, לצורך תיעוד של החוויות המשותפות במסלול ויצירת הווי משותף וחיבור בין כל החיילים שלקחו חלק.
  • חולצות לימי הולדת ואירועים – בהחלט נהוג להדפיס חולצות בימי הולדת חשובים ואפילו באירועים כמו חתונות – בעיקר כשרוצים להדגיש את ההווי המשותף של מי שלוקח חלק באירוע, או של קבוצה מסוימת שמוזמנת יחד אליו.
  • חולצות לבתי ספר וקבוצות ספורט – גם כאשר הצורך בחולצה המודפסת הוא פחות חווייתי ויותר פרקטי, יש להן חשיבות לא מועטה. חולצות עם הדפסה של לוגו בית ספר, של קבוצת ספורט או של ארגון נוער הן צורך לא מבוטל של בני נוער וילדים רבים.

 

מה משפיע על מחיר ההדפסה על החולצה?

סקירה קצרה של שירותים מובילים בתחום מגלה שהפרמטרים המשפיעים במידה הרבה ביותר על עלות ההדפסה על חולצות הם כמות החולצות המוזמנת – ככל שמזמינים בכמות גדולה יותר העלות לחולצה נמוכה יותר. מלבד זאת יכולה להיות גם עלות לגלופה הראשונית, ובמידה ורוצים להדפיס על חולצות איכותיות יותר מטי-שירט רגילה העלות יכולה לעלות.

 

כמה זה עולה?

טווח מחירים כללי להדפסה על חולצות מראה שמחירי ההדפסה יתחילו מ-17-25 ש"ח לחולצה עבור כמות קטנה של חולצות (30 ומטה). אם מזמינים מעל ל-100 יחידות העלות לחולצה יורדת לאזור ה-15-20 ש"ח לחולצה, ואם מדפיסים כמות גדולה של חולצות (מעל ל-1000) העלות יכולה להגיע כבר ל-10-15 ש"ח לחולצה.

הדפסה על חולצות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם