כמה עולה שער חשמלי לחניה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

שערים חשמליים, הידועים גם בתור שערים אוטומטיים, הם דרך נפלאה להוסיף נופך של מעמד לכל בית או עסק. הם טובים גם עבור יישובים ומושבים מבקשים  לשמור על כניסה מבוקרת ובטיחותית והם משפרים את הפרטיות, אבטחה והנגישות של כל מיקום. 

אם אתם רוצים לדעת את המחירים עבור חלקים, התקנה, תחזוקה, הפעלה שוטפת של שערים חשמליים, או אפילו העלות הממוצעת של שערים חשמליים, ריכזנו עבורכם את המספרים.

 

קודם בטיחות

לפני שקופצים לעלויות – בטיחות תחילה עלינו להדגיש את החשיבות של עבודה עם אנשי מקצוע המחזיקים בסטנדרטים החוקיים של שערים חשמליים אם שער חשמלי אינו מותקן כהלכה או לא עומד בסטנדרטים החוקיים, הדבר עלול להוביל לאסון חס וחלילה.

לכן חשוב לזכור שאתם משלמים מחיר על בטיחות מקצועיות ואיכות כדי שאחר כך לא תצטרכו לשלם מחיר הרבה יותר כבד. יש דברים שלא חוסכים בהם וזה אחד מהם.

 

כמה עולה שער גדול נגרר

אז לרוב המחירים נורא משתנים, הדגם אותו תבחרו הוא הפקטור המרכזי בתזוזת יוקר הפרויקט. ישנם שערים פשוטים יותר או מורכבים יותר והכל תלוי בדרישות שלכם ובצרכים שלכם. אם נלך על דגם יחסית בסיסי כמו שאנחנו רגילים לראות בהרבה כניסות אז טווח המחירים נע בין 1000-1500 ש"ח למ"ר ככה שבממוצע מדובר על עניין של עשרת אלפים שקל.

 

כמה עולה שער חשמלי כנף

בית פרטי לרוב לא צריך שער חשמלי גדול מאוד, בטח לא יותר משלושה מטרים פות או יותר. השערים לבתים מעוצבים מעט שונה ואפשר כמו בכל דבר להשקיע יותר או פחות – צלוי בכם. בדגמים היותר מרשימים שמזכירים כניסות לטירות, זהו דגם הכנף השער החשמלי יעלה באזור ה 2000-3000  ש"ח למ"ר.

 

כמה עולה שער חשמלי מתרומם

זהו הדגם הקלאסי הפשוט, יותר משזה שער זה יותר מחסום. זה טוב להרבה בתים ובנייני מגורים שנמאס להם מאנשים שחונים שם ולא דרים בבניין או שאנשים מבקשי להיעזר בחניות שלהם כדרכי קיצור. בכל אופן מדובר על טווח מחירים של בין 700-1000 ש"ח למ"ר . ממש לא מחיר בשמיים.

 

עלות תחזוקה

חשבונות החשמל יהיו נבדלים מאוד זה מזה ומומחים יוכלו לתת לכם השראה מסוימת לפי הדגם שבחרתם. בנוסף להזמין טכנאי מפעם לפעם יעלה בערך 250 בממוצע לביקור כמו שלוקח כל בעל מקצוע שבא לתקן דבר מה בביתכם.

 

איך מחשבים סך עלויות

מחשבון עלות שערים חשמליים זו דרך מעולה לחשב את העלות של שערים חשמליים. אתם תבחרו את החומר והעיצוב של השערים עצמם – עלות חומרי השער תשפיע על המחיר שתשלמו. יש להוסיף את עלות ההתקנה על מנת לכלול את העבודה. הצעת מחיר להתקנת שערים חשמליים קבלת הצעות מחיר היא צעד חשוב לתכנון כל פרויקט שיפוץ בית, ואנו ממליצים תמיד לדבר עם בעלי מקצוע.

שער חשמלי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם