כמה עולה טיפול המסת שומן?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

טיפולי המסת שומן, או ליפוליזה, הופכים פופולריים יותר ויותר כדרך להפחית שומן באזורים כמו בטן, זרועות ורגליים. עלות הטיפולים הללו משתנה מאוד בהתאם לסוג ההליך ומספר האזורים המטופלים. כיצד מתבצע הטיפול? עבור מי הוא מתאים? כמה הוא עולה? כל התשובות בהמשך המאמר. באופן כללי, טיפולי המסת שומן (או בשמם הנוסף – ליפוליזה) נעים בין 5,000 ל- 7,000 שקלים לטיפול בודד, ויכולים להגיע גם לסכומים גבוהים יותר במקרים מסוימים, עליהם נרחיב בהמשך.

עלות טיפול המסת שומן תלויה במגוון גורמים, כגון סוג ההליך, מספר האזורים המטופלים, ניסיונו של המטפל והתוצאות הרצויות. לדוגמה, שאיבת שומן, שהיא צורה פולשנית יותר של ליפוליזה, יכולה לעלות עד 10,000 שקלים, בעוד שטיפולים לא ניתוחיים, כגון ליפוליזה בסיוע לייזר, עשויים לעלות עד 6,000 שקלים.

 

מהם טיפולי המסת שומן?

טיפולי המסת שומן יכולים להיות יעילים בהפחתת שומן באזורים מסוימים בגוף. כמות השומן שתצטמצם תהיה תלויה בפרט ובסוג הטיפול הספציפי בו נעשה שימוש. ככלל, טיפולים יכולים להפחית את השומן באזור המטופל בעד 20-30%. עם זאת, יש להקפיד על תוכנית תזונה נכונה ופעילות גופנית כדי לשמור על התוצאות. לפרטים נוספים היכנסו ל – https://dr-barak.co.il.

טיפול בשריפת שומן

מה משפיע על מחיר הטיפול להמסת שומן?

עלות הליך המסת השומן תלויה בין השאר במספר האזורים המטופלים. אם מטופל מעוניין להפחית שומן במספר אזורים, כגון הבטן, הידיים והרגליים, העלות תהיה גבוהה יותר מאשר אם מטופל מחפש רק להפחית שומן באזור אחד. בנוסף, העלות תשתנה גם בהתאם לניסיון של המטפל ולתוצאות הרצויות. לדוגמה, מטפלים מנוסים עשויים לגבות תעריפים גבוהים יותר, בעוד מטפלים לא מנוסים עשויים לגבות תעריפים נמוכים יותר.

בנוסף לעלות טיפול המסת השומן עצמו, ישנן עלויות נוספות הקשורות להליך. לדוגמה, חלק מהמטפלים עשויים לגבות עמלת ייעוץ, המכסה את עלות הייעוץ הראשוני וכל הייעוץ הבא. בנוסף, חלק מהמטפלים עשויים לדרוש פיקדון לפני ביצוע ההליך, שהוא בדרך כלל בסביבות 1,000 שקלים.

 

מה לגבי החלמה ומעקב?

לבסוף, ייתכנו עלויות נוספות הקשורות להחלמה, כגון תרופות וביקורי מעקב. בנוסף, צלקות עשויות להופיע במקרים מסוימים, בהתאם לסוג ההליך המבוצע ורמת המיומנות של המטפל. אם אכן מתגלות צלקות, ייתכן שיהיה צורך בטיפולים נוספים כדי להפחית את מראה הצלקת.

בסך הכל, טיפולי המסת שומן יכולים להיות דרך מצוינת להפחית שומן באזורים כמו הבטן, הידיים והרגליים. עלות הטיפולים הללו משתנה מאוד בהתאם לסוג ההליך ומספר האזורים המטופלים, כמו גם בהתאם לרמת המקצועיות של המטפל שמבצע את הטיפולים. באופן כללי, טיפולי ליפוליזה נעים בין חמשת אלפים שקלים ועד שבעת אלפים שקלים ואף יותר לטיפול בודד. בנוסף, עשויות להיות עלויות נוספות הקשורות להליך, כגון דמי ייעוץ, הפקדות וכן טיפולים בשלב ההחלמה והמעקב – כגון טיפול בצלקות שנגרמו כתוצאה מטיפולי המסת שומן.

טיפול בשריפת שומן

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם