כמה עולה ארון?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מקומות אחסון, עיצוב פנים ויעילות בחלל. שלושת הדברים הללו יכולים להסתכם בדבר אחד – ארון. ארונות הם אחד המאפיינים שיכולים לעשות או לחדול חדר. הם פונקציונליים, מוסיפים לעיצוב ויכולים לפתור לכם פינות (תרתי משמע) בפתרונות אחסון. 

 

מה הופך ארון לארון טוב?

ארונות טובים נמדדים בכמה מדדים שונים ותלויים בצורך של הלקוח, הנה כמה פרמטרים אוניברסליים לבחירת ארון:

  • איכות המוצר – רהיט טוב נמדד באיכות הביצוע שלו. רמת הגימור, החומר ממנו עשוי, אמינות לאורך זמן, עמידות למים, איכות הצירים וכדומה. ארון טוב הוא ארון שמחזיק לאורך זמן כמו חדש, ושמחזיר את ההשקעה בו בכך שלא צריך להחליפו שוב ושוב.
  • התאמה מרחבית – ארון טוב צריך להתאים לחלל שבו הוא נמצא. ארון גדול מידי עלול להפריע בחלל. ארונות הזזה הם פתרון טוב לחללים צפופים שדורשים הרבה מקום אחסון, הם חוסכים את השטח לדלת שנפתחת ויעילים יותר ביחס בין השטח בחדר לבין מקום האחסון.
  • נראות ועיצוב – גם הנראות של הארון היא חשובה, מכיוון והוא חלק גדול מהריהוט בחדר. ניתן למצוא היום ארונות שיתאימו לכל סגנון וצבע של חלל. בזמן האחרון נכנס לאופנה הסטייל האקלקטי- שמשלב בחלל כמה סגנונות עיצוב ולא רק סטים תואמים של עיצוב כך שניתן להתאים כמה סגנונות של רהיטים באותו החלל.
  • התאמה לצרכי הלקוח – סוג הארון צריך להתאים למטרתו. לדוגמא ארון בגדים לאנשים עם יותר בגדי תלייה או צורך במדפים, ארונות לאחסון ציוד או מזון, ארונות עמידים למחסנים או לכל צורך שהוא. בנוסף ניתן להתאים ארון בעזרת תוספים כמו מתלה מתכוונן, מפצל קולבים וקופסאות.

עושה ארון

אז כמה בעצם עולה ארון?

ארונות יכולים לנוע בין טווחי מחירים של כמה מאות לכמה אלפי שקלים. המחירים תלויים בגודל, איכות וסוג הארון וניתן למצוא אותם בחנויות רהיטים ובחנויות יעודיות. מומלץ לקנות ארונות ממקום שמשתמש בחומרים איכותיים, עדיף להשקיע פעם אחת מאשר לקנות בזול ולשלם ביוקר על כמה ארונות.

 

איך לייעל ארון?

קודם כל חשוב להתאים את סוג הארון לצרכים שלכם, ישנם ארונות עם יותר מקום לתלייה או יותר מדפים. ניתן גם להתאים ארון עם תוספות כמו מתלה נעליים, מוט לקולבים, מעמד לתיקים ומה לא. בנוסף סידור הארון הוא חלק חשוב מייעול הארון. לדוגמא גלגול הבגדים במגירות או הוספת סלסלאות לייעול המגירה, או להפוך את המתלה לחלק מהעיצוב ולהציג בו את הבגדים היפים והצבעוניים שבמלתחה שלכם.

 

לסיכום

ארונות הם נושא שנראה טריוואלי, הם חלק מכל חדר ומפספסים את חשיבותם בקלות. למרות זאת ארון טוב יכול ממש להפוך חלל למוצלח ובעיקר להקל על חיי היום יום. מקום אחסון לא חייב להיות גדול מגושם ומבולגן, ארונות יכולים להתאים בדיוק. חשוב לבחור בארון איכותי שמחזיק לאורך זמן ומתאים לצרכים שלכם.

עלות ארון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם