כמה עולה משאבת חום לבריכה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בעלי עסקים ואנשים פרטיים שמתכננים להחזיק בביתם בריכה מחוממת, צריכים להכיר מקרוב את משאבת החום שמובילה לחימום המים. המדריך הנוכחי יצא לבדוק מה העלות של משאבה כזו, כדי לאפשר למתעניינים להכין את הכיס בהתאם ולהכיר בתכונות שלה. הישארו כאן ותגלו את כל האינפורמציה העדכנית הרלוונטית לנושא.

 

תכירו תחילה את משאבת החום לבריכה

אי אפשר לכתוב מדריך על העלויות של משאבת חום לבריכה, מבלי להציג בקצרה את המכשיר המדובר. נסביר כי משאבה זו דומה במראה שלה וגם בפעולתה למנוע של מזגן. שכן, היא מכילה בתוכה גז שנדחס פנימה, מתחמם וזורם אל המים שנמצאים בתוך הבריכה (כך בעצם מתבצעת פעולת החימום).

ראוי לציין כי הליך החימום אינו קורה בין לילה. שכן, חיבור המשאבה לבריכה צפוי להעלות במעט את המעלות של המים בכל יום. משך החימום משתנה בהתאם לגודל הבריכה וכמות המים שנמצאים בתוכה.

משאבת חום לבריכה

העלויות של משאבות חום משתנות

חיפוש שערכנו בנושא גילה לנו שיש מחירים שונים של משאבות חום לבריכה. מסתבר שהעלויות של המשאבות נקבעות בהתאם לקריטריונים הבאים:

  • גודלה של הבריכה
  • הנפח של הבריכה
  • הטמפרטורה ההתחלתית של המים
  • הטמפרטורה הרצויה שאליה תרצו להגיע

נציין בפניכם כעת כי מחירה הממוצע של משאבת חום בסיסית שמתאימה לבריכה בגודל 3X4 מטר היא 11,600 ₪. שימו לב – נפח בריכה זו עומד על 24 קוב מים והטמפרטורה הרצויה של המים היא 28 מעלות.

 

הקפידו לשים דגש על האיכות ולא על העלות

בחירה במשאבת חום לבריכה צריכה להתבצע תוך מתן תשומת לב לאיכות ופחות לעלות. היכרות עם עובדה זו ויישומה צפויה להוביל אתכם לבחירה נכונה של משאבת חום שתשמש אתכם לאורך זמן רב ותבצע את עבודתה נאמנה.

 

תכירו את היתרונות של משאבת החום

אנו רוצים להציג בפניכם 2 יתרונות בולטים שיגרמו לכם לבחור במשאבת חום איכותית, רגע לפני שהמדריך יסתיים:

משאבת חום

חיסכון משמעותי בחשמל

הסיבה הראשונה שתגרום לכם לבחור איכותי ונכון נוגעת לכיס שלכם. ברגע שתרכשו משאבה איכותית, אתם תגלו שזו תחסוך בהוצאות החשמל באופן משמעותי. שכן, משאבה מסוג זה צורכת הרבה פחות חשמל ביחס לתפוקה שלה. בשלב זה אתם וודאי מבינים כי בחירה במשאבת חום בסיסית ומטה, תוביל אתכם לשבת בבריכה חמימה, אך תגרום לכם לשלם ביוקר.

 

התאמה לכל סוגי הבריכות

אם תבחרו נכון, אתם תגלו שמשאבת החום שלכם מתאימה לכל מיני סוגים של בריכות, למשל:

  • בריכת אינטקס
  • בריכת גלישה
  • בריכת סקימר ועוד

 

מילים אחרונות לסיום

העלויות של משאבת חום לבריכה משתנות בהתאם לנפח הבריכה, גודלה והטמפרטורה שנמצאת מסביב לה ובתוכה. מדריך זה אפשר לכם להכיר בעלות הממוצעת ובכל המידע החיוני שמסביב לה, כדי שתוכלו לבחור במשאבה המתאימה ביותר.

משאבת חום לבריכה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם