כמה עולה גדר אילוף לכלבים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

במסגרת הגידול של כלב אצלנו בבית, אחד הדברים הכי חשובים הוא לדאוג לכלב לתהליך אילוף מסודר. במסגרת התהליך הזה יש מספר דברים שאנחנו צריכים להחזיק ברשותנו על מנת שהכלב יוכל לעבור אותו בצורה כמה שיותר טובה. אנחנו כאן כדי לספר לכם על החשיבות רבה שיש לגדר אילוף לכלבים, וכמה תעלה לכם גדר איכותית שתעזור לכם לאלף את הכלב שלכם.

 

אילוף כלבים

אילוף של כלב נועד לאפשר לנו ולו לחיות יחד בצורה טובה יותר. כאשר הכלב מגיע אלינו לבית בפעם הראשונה הוא לא בדיוק יודע כיצד נכון להתנהל בסביבה שלנו, והמטרה של התהליך הזה היא לגרום לו להבין את זה כמה שיותר מהר. במהלך תהליך האילוף אתם הולכים להיתקל בהרבה מאוד שאלות, ותוכלו למצוא תשובות להרבה מהן אצל הכלבלב שלי. אחת השאלות נוגעת לשימוש בגדר.

אילוף כלבים

שימוש בגדר

גדר אילוף עבור כלבים משמשת אותנו למגוון מטרות. הגדר נועדה לסמן לכלב מה המקומות שבהם הוא יכול לשהות בזמנים מסוימים, להעניש אותו לפעמים וכמובן להעניק לו מרחב מוגן במקרה שבו הוא לא נמצא לבד אצלנו בבית. למשל, אם אתם רוצים לאלף את הכלב שלכם כך שהוא לא יעשה צרכים בכל מקום, תוכלו להציב את הגדר במקום מתאים עד שהוא ילמד את זה.

חשוב להבין שהגדר היא לא עונש עבור הכלב שלכם אלא בסך הכל מקום שנועד לאפשר לו להבין טוב יותר כיצד לחיות בסביבה שלכם. בסופו של דבר בתהליך האילוף שני הצדדים רוצים לחיות יחד בצורה נעימה, וגם אם עושים שימוש באמצעים שלא תמיד נעימים התהליך בסופו של דבר מסתיים טוב.

 

כמה זה הולך לעלות לנו

המחיר של גדר אילוף עבור כלב משתנה לפי מספר גורמים. הגורם הראשון הוא כמובן הגודל של הגדר. חשוב לקנות גדר שלא תהיה קטנה מידי על מנת שהכלב לא ירגיש חנוק בתוכה. גדר בגודל סביר אמורה לעלות לכם בסביבות ה200 ₪, כאשר מדובר על גדר מתכת. עם זאת, מלבד המחיר יש כמה דברים שצריך לתת עליהם את הדעת כאשר ניגשים לבחירה של גדר אילוף.

אילוף כלבים

על מה חשוב להקפיד

הגדר צריכה להיות איכותית וחזקה כדי שהיא באמת תוכל לעבוד על הכלב שלכם ולא תאפשר לו לצאת ממנה כאשר היא סגורה. הקפידו לקנות גם גדר עם גימורים טובים כדי שבמקרה שבו הכלב שלכם במצב רוח לא טוב הוא יגיע למצב שבו הוא פוגע בעצמו. זה יאפשר לכם להפיק מגדר האילוף שקניתם לכלב שלכם את המירב.

 

לסיכום

גדר אילוף נועדה לסמן לכלב שלנו מה המקומות שבהם הוא יכול לשהות. המחיר של גדר כזו הוא בערך 200 ₪. יש להקפיד על גדר איכותית שעשויה בצורה מספיק חזקה אך יחד עם זאת גם לא תגרום לכלב לפצוע את עצמו.

אילוף כלבים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם