כמה עולה שמלה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

שמלות שמלות שמלות, פריט הלבוש האולטימטיבי- נוח, נשי, מאוורר, גמיש וקל לסטיילינג- הנה כל מה שאתן צריכות לדעת על שמלות: כמה הן עולות, איפה למצוא אותן ואיך לבחור את השמלה המושלמת בשבילך.

 

שמלות-

שמלות הן פריט לבוש נפוץ שמכסה את הגוף מאזור הצוואר עד לאזור הרגליים, ההגדרה לשמלה היא פריט לבוש אחד שמכסה גם את החלק העליון וגם את החלק התחתון, בשונה ממכנסיים או חולצות שמכסים רק חצי מהגוף. השמלות מגיעות בכל מיני גזרות, צורות ואורכים וניתן למצוא אותם בכל חנות בגדים. אם אתן מחפשות שמלות יפות לעונה הקרובה כדאי שתסתכלו באתר של הרס, באתר תוכלו למצוא שמלות בכל הגזרות, הסגנונות ובכל המחירים.

שמלות

איזה שמלות קיימות?

בעולם השמלות נוכל למצוא אינספור גזרות- שמלות קיץ עם כתפיות וחצאיות מתנפנפות ושמלות עיפרון צמודות עם שרוולים ארוכים, שמלות מיני ושמלות מידי, שמלות דקות מבדים נמתחים ושמלות מחוייטות עם מחוכים- לכל גזרה וסגנון יש שם משלה, עונה מתאימה ויתרונות שונים. שמלות לרוב יעלו בין 90-400 בהתאם למותג, לחומרים ולסוג השמלה. המחיר תלוי בעיקר באיכות השמלה מבחינת ייצור, עבודה וחומרים. עולם השמלות הוא מגוון ורחב ולבחור סגנון זאת לא משימה פשוטה, הנה שלושה טיפים לבחירת השמלה המושלמת:

  1. הגזרה- הדבר הראשון שכל אישה צריכה לברר על עצמה כשהיא מחפשת אחר שמלה חדשה היא מה הגדרה הכי מחמיאה למבנה הגוף שלה. קיימים לא מעט מדריכים ברשת שמסבירים איך כדאי לך לבחור את אורך השמלה לפי היחס בין הרגל התחתונה לירך שלך, איך לבחור חיתוך צווארון לפי מידת החזייה ורוחב הכתפיים שלך ואפילו איזה בד להעדיף לפי מבנה המותניים שלך. המפתח לשמלה המושלמת שתלבשי כל יום הוא שהשמלה תחמיא לך- כך תמיד תהיה לך תלבושת אחת מחמיאה ומנצחת בלי הרבה מאמץ.
  2. הסגנון- המפתח השני לבחירת שמלה מוצלחת הוא לבחור שמלה שתתאים למגוון אירועים, ככל שהשמלה תהיה יותר ורסטילית ככה תוכלי להוציא ממנה יותר שימוש ובזכות זה להשקיע בשמלה יותר איכותית ומחמיאה. חפשי אחר סגנון יחסית ניטרלי המתאים למגוון אירועים ושמלה שתוכלי לשנות מקצה לקצה עם סטיילינג אחר לכל אירוע.
  3. העיצוב- הדבר האחרון שחשוב לשים לב אליו כשקונים שמלת מפתח לארון הוא לבחור בעיצוב קלאסי שלא יצא בקלות מהאופנה, כשמחפשים אחר שמלה מרכזית בארון כדאי לבחור בעיצוב קלאסי ופחות בטרנדים חולפים.

 

לסיכום-

השמלות הן פריט לבוש מושלם לפריטי מפתח בארון, קל לעשות להן סטיילינג, הן מחמיאות וקל למצוא שמלות אל זמניות וורסטיליות שמתאימות לכל תלבושת ואירוע. שמלות לרוב יעלו לכם בין 90-400 שקלים כתלות במותג, בחומר ובסגנון השמלה בחיפוש אחר השמלה המושלמת נסי לחפש שמלה בגזרה שתחמיא לך, בסגנון ורסטילי ובעיצוב על זמני שישאר באופנה לשנים קדימה.

שמלות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם