כמה עולה השכרת רכב לנהג חדש?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

השכרת רכב יכולה להיות דרך נוחה וגמישה "לחרוש" את ארץ ישראל לאורכה ולרוחבה. עם זאת, אם אתה נהג חדש, יש כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון לפני שיוצאים לכביש. החל מדרישות גיל מינימום ועד אפשרויות ביטוח, השכרת רכב כנהג חדש יכולה להיות לא פשוטה.

בטקסט הזה נסקור את הגורמים המרכזיים שעליכם לדעת לפני השכרת רכב כנהגים חדשים, כדי שתוכלו לקבל חווית נהיגה בטוחה ומהנה. בנוסף, נענה על שאחת מיליון הדולר – כמה עולה השכרת רכב לנהג חדש.

 

כמה עולה השכרת רכב לנהג חדש

עלות השכרת רכב לנהג חדש יכולה להגיע למאות שקלים ליום. המחיר הממוצע להשכרת רכב לנהג חדש עומד על 250 ש"ח, לפני ביטוח, קילומטרים מעבר למכסה היומית ודלק. המחיר משתנה, כמובן, בהתאם לחברת השכרת הרכב, מועד ההשכרה ועוד. אין ספק שלא מדובר בעסק זול. יחד עם זאת, כן מדובר בפתרון מאוד נוח עבור לא מעט אנשים.

נהג חדש

ביטוח לנהגים חדשים במכונית שכורה

בישראל חלה חובת ביטוח על כל נהג. למעשה, בלי ביטוח חובה – אסור לכם לעלות על הכביש כנהגים. גם כשאתם שוכרים רכב, תצטרכו לעשות ביטוח חובה. כמו ברכב פרטיים, גם ברכב שכור הביטוח לנהג חדש יהיה יקר יותר מביטוח לנהג ותיק. הסיבה לכך היא שמבחינה סטטיסטית, נהגים חדשים יותר מעורבים בתאונות דרכים.

למרבית חברות השכרת הרכב יש הסדרים שונים עם חברות הביטוח, גם לגבי נהגים חדשים, ולכן אין עניין להתמקח. בנוסף, ייתכן שתצטרכו לקחת ביטוחים נוספים כמו ביטוח נגד גניבות או ביטוח מכות פח – בגלל שאתם נהגים חדשים.

 

מה עושים אם אי אפשר לשכור רכב בתור נהג חדש

אם אתם לא יכולים לשכור רכב בגלל שאתם נהגים חדשים, תוכלו לנסות אחד משני הפתרונות הבאים. פתרון אחד הוא לבקש מאדם שאינו נהג חדש וסומך עליכם – לדוגמא אחד ההורים – לשכור את הרכב על שמו, ולצרף אתכם כנהגים נוספים.

אפשרות אחרת היא שכירת רכב עבור אדם שישאיל לכם את הרכב שלו. אם יש לכם אדם שסומך עליכם, ויש לו ביטוח שמכסה גם נהגים חדשים על הרכב, תוכלו להגיע איתו להסכם. הוא ישכור רכב לזמן שאתם צריכים את הרכב שלו, ואתם תשלמו לו על השכירות. אלו פתרונות טובים, אבל מעט מורכבים. הכי טוב למצוא סוכנות שמשכירה רכבים גם לנהגים חדשים.

 

סיכום

לסיכום, להשכרת רכב יש יתרונות רבים, במיוחד בישראל בה התחבורה הציבורית היא בינונית ביום טוב. עם זאת, חשוב לעשות את סקר השוק ולבחור חברת השכרה שמתאימה לצרכים ולהעדפות שלכם.

על ידי הבנת דרישות גיל המינימום, דרישות רישיון נהיגה, אפשרויות ביטוח ועוד – תוכלו לקבל החלטות מושכלות ולחוות חוויה נטולת מתחים בדרכים. עם הטיפים האלה בראש, אתם מוכן לצאת למסע שלך וליצור זיכרונות בלתי נשכחים בכבישי ארצנו היפה והיקרה.

לשכור רכב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם