כמה עולים וילונות בתפירה אישית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בעולם עיצוב הפנים, לא כולם נותנים את הדעת על החשיבות הרבה שיש לוילונות. הוילון הוא אמנם פריט שרק מכסה את החלון, אולם כל איש מקצוע יוכל להסביר לכם על החשיבות הרבה שיש לו בעיצוב הפנים של הבית. אם הבית שלכם מעוצב בסגנון ייחודי, חשוב שהוילונות יתאימו לסגנון הזה. גם אם לא מצאתם וילונות מוכנים, אנחנו כאן כדי לספר לכם על אופציה נהדרת. 

תפירת וילונות

וילונות בדרך כלל מגיעים בתבנית מסוימת. גם במקומות שבהם יש מבחר גדול וילונות אנחנו עלולים להגיע למצב שבו לא ראינו וילון שאנחנו באמת רוצים. ברגע הזה עומדות בפנינו שתי אפשרויות. האחת היא להתפשר וללכת על וילון שקרוב לפחות למה שהיינו רוצים לראות. האפשרות השנייה היא לתפור וילון באופן אישי, כזה שיראה בדיוק כמו שהיינו רוצים.

וילונות בהזמנה אישית

מחיר

לא מעט אנשים שרוצים לתפור וילונות בהזמנה אישית מוטרדים משאלת המחיר. הוילוניה – וילונות ללא פערי תיווך מאפשרים לכם לתפור וילונות באופן אישי בלי לקרוע את הכיס שלכם. המבחר שאותו תוכלו לראות בוילוניה יגרום לכך שלא תצטרכו להתפשר על האיכות או על הנראות של הוילון. כל מה שנשאר לכם זה פשוט להגיע ולהזמין את הוילון שאתם רוצים.

היתרון בשירות של תפירת וילונות באופן אישי הוא שאתם לא צריכים לבדוק שיש לכם וילונות מתאימים ורק אז לעצב את הבית. ברגע שאתם יכולים לדאוג שהוילונות יראו איך שאתם רוצים, כל מה שנשאר לכם זה פשוט לעצב את הבית, ורק אחרי שהוא מוכן תוכלו להגיע לאנשי המקצוע ולהסביר להם בדיוק איך הוילון צריך להיראות. המחיר של הוילון יושפע מעיקר מהנתונים הבאים.

סוג הבד

הנתון הראשון שמשפיע על המחיר של הוילון הוא סוג הבד שממנו הוא עשוי. בוילוניה אתם יכולים להנות מהיצע גדול של בדים, אולם חלק מהם הם בדים לא זולים. בדרך כלל בדים יקרים יותר הם לא רק יפים יותר, אלא כאלה שגם יחזיקו לכם מעמד הרבה יותר זמן. כאשר חושבים על מחיר, לפעמים כדאי להשקיע במוצר יקר יותר, כיום שהוא יחסוך לנו קנייה נוספת בתוך כמה שנים.

וילונות בהזמנה אישית

גודל ועיצוב

לא מפתיע לגלות שככל שהוילון גדול יותר כך המחיר שלו יהיה יקר יותר. בנוסף לגודל, גם לעיצוב של הוילון עצמו יש השפעה על המחיר. בעולם הוילונות יש הרבה מאוד סגנונות עיצוב, בעיקר כאלו שמגיעים אלינו מעבר לים. יש סגנונות שהעיצוב שלהם נחשב למורכב יותר, ואם תרצו וילון מהסגנון הזה סביר להניח שהמחיר שלו יהיה גבוה יותר.

לסיכום

בעיצוב הבית, יש צורך להקפיד גם עם וילונות מתאימים. אם לא מצאתם וילונות כאלו, תוכלו להגיע אל הוילוניה ולהנות מוילונות בתפירה אישית, כאלו שיראו בדיוק כמו שאתם רוצים. המחיר של הוילון יושפע מהגודל שלו, סוג הבד וכמובן סגנון העיצוב שלו.

וילונות בהזמנה אישית

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם