כמה עולים שירותי דפוס היום?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אמנם אנחנו חיים בשיא העידן הדיגיטלי, בו לכל אחד יש סמארטפון בכיס ועוד שני מסכים לפחות בבית. אבל זה לא אומר שהקסם אבד למוצרים פיזיים – חולצות מודפסות, ברכות על נייר, הזמנות לאירועים ועוד, עדיין ממשיכים לרגש אותנו ולהיות פופולאריים. אז כמה עולים שירותי הדפוס השונים? ומה צריך לברר לפני שמזמינים שירותי דפוס? כל התשובות ממש כאן 

 

אילו שירותי דפוס פופולאריים קיימים כיום?

כאמור, מהפכת הדיגיטל בעיצומה, אך לכולנו נשאר מקום בלב למוצרים ופריטים פיזיים שיכולים להיות שימושיים וגם כיף לשמור כמזכרת. חשוב לעשות מחקר לפני שמחליטים על איזה מוצר בדיוק כדאי שנדפיס, שכן ישנן וריאציות רבות לכל אחד. אז אילו שירותים קיימים כיום בשוק?

שירותי הדפסה

הזמנות לאירועים

אין מה להשוות בין לקבל מייל עם תזכורת לאירוע לבין לקבל מכתב חגיגי עם הזמנה מודפסת על נייר יפה ומעוצב – ההזמנות הפיזיות תמיד ירגשו הרבה הרבה יותר, ויכולות להוות מזכרת מקסימה מהאירוע שלכם, בין אם הוא חתונה, ברי, יום הולדת עגול או כל דבר אחר.

 

פליירים

בין אם עבור בתי עסק, נותני שירות עצמאיים או אירועים שכונתיים, פליירים הם עדיין דרך פרסום פופולארית ואפקטיבית. ישנם סוגים רבים של פליירים, וההבדלים ביניהם חלים על הגודל, הצבע, הפונט, כמות הטקסט וכולי – אך עם תכנון נכון תוכלו ליצור פלייר נהדר שיעזור לכם להביא קהל לעסק או לאירוע שלכם.

 

כרטיסי ביקור

זה אמנם יכול להיראות מיושן לאנשים מסוימים, אך יש בעלי מקצוע שעד היום משתמשים בכרטיסי ביקור – כאלו שאפשר לחלק ללקוחות פוטנציאליים או מתעניינים, בשווקים, בכנסים, בפגישות ועוד. כרטיס ביקור יכול להיות חד צדדי או דו צדיי, תלוי כמה מידע תרצו להכניס עליו.

שירותי הדפסה

מחירון שירותי דפוס

מחירם של שירותים שונים יהיה כמובן שונה, ויקבע לפי מורכבות העבודה, אלמנטים נוספים כמו עיצוב, גודל, צבע, פונט וכמובן – כמות. איגדנו כאן מחירון דפוס לכל סוג עבודה פופולארי, ככה שתוכלו לחשב בעצמכם כמה תרצו להשקיע בפריט מודפס.

  • פליירים צבעוניים גודל A4, צד אחד, 500-650 ש״ח ל-1,000 יחידות
  • פליירים צבעוניים גודל A4, דו צדדיים, 1,000-650 ש״ח ל-1,000 יחידות
  • כרטיסי ביקור צד אחד ללא עיצוב, 100-150 ש״ח ל-500 כרטיסים
  • כרטיסי ביקור דו צדיים ללא עיצוב, 100-200 ש״ח עבור 500 כרטיסים
  • הדפסת מדבקות נייר צבעוניות בגודל סטנדרטי 5×5, 100-300 ש״ח עבור 1,000 מדבקות
  • הדפסת מדבקות איכותיות במיוחד PVC, פוליאסטר, או ויניל בגודל סטנדרטי 5×5, 200-350 ש״ח עבור 1,000 מדבקות
  • הדפסת פנקסי חשבוניות לעסק, 35 ש״ח לפנקס
  • הדפסת הזמנה לאירוע, 1 ש״ח להזמנה

 

לסיכום

כאשר מחפשים שירות דפוס, המידע יכול להיות מבלבל, קיצוני לצד כזה או אחר או פשוט מטעה. לפני שמחליטים על ספק שידפיס עבורכם את הפריטים הנחשקים, חשוב לערוך מחקר כדי לבוא מלומדים למעמד ההזמנה.

שירותי הדפסה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם