כמה עולה מתקן למגבות נייר

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מגבות נייר הן ללא ספק אחת ההמצאות שהקלו את החיים שלנו באופן משמעותי. במקום ללכלך מגבות וסמרטוטים רב פעמיים, אנחנו יכולים לספוג שמן מאוכל שהכנו, לנגב את הידיים המלוכלכות שלנו, או לנקות דברים בקלות.

ומה היופי – שאחרי זה זורקים את המגבת נייר המלוכלכת לפח, בלי צורך לנקות או לכבס אותה. אבל אם בא לכם לפנק את עצמכם עוד קצת, אנחנו ממליצים בחום לרכוש מתקן למגבות נייר שיהיה לכם במטבח. הכנו לכם כאן את כל הפרטים, מוכנים? בואו נצא לדרך.

 

מתקן למגבות נייר

מתקן למגבות נייר הוא מכשיר חכם שמתקינים במטבח, אל המתקן מכניסים גלילים של מגבות נייר. למתקן יש עינית מיוחדת עם חיישן בצד הקדמי שלו, ובכל פעם שתעבירו את היד לפני החיישן, הוא ישחרר לכם נייר באופן אוטומטי.

מתקן מגבות נייר

למה לקנות מתקן לממחטות נייר?

אם מתקן למגבות נייר נשמע לכם כמו פינוק מיותר, כנראה שאתם לא ממש מודעים עד הסוף ליתרונות הגדולים שלו, ולנוחות המשמעותית שהוא מביא איתו. אספנו כאן בשבילכם 3 מהיתרונות שלו כדי לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה:

  1. אין צורך במגע – אחת הבעיות הגדולות בעבודה עם מגבות נייר היא שהרבה פעמים אנחנו צריכים מגבות נייר, אבל הידיים שלנו מלוכלכות או רטובות. המתקן מאפשר לכם לקבל מגבות נייר בלי צורך לגעת בהן וללכלך אותן, פשוט דרך החיישן.
  2. זמינות ונגישות – חוק מרפי הרי קובע שדווקא בזמן שבו תצטרכו מגבות נייר לא תמצאו את הגליל, ולא תזכרו איפה הנחתם אותו. כשיש לכם מתקן קבוע בקיר של המטבח אתם יודעים תמיד לאן לגשת כדי להוציא מגבת נייר או שתיים.
  3. ניקיון הנייר – מטבח מטבעו הוא מקום שמתלכלך כל הזמן, במיוחד בזמן עבודה ובישול. גליל מגבות נייר שעומד במטבח חשוף יכול להתלכלך די בקלות מכל דבר שנשפך או נוזל, והוא בעצם כבר לא עוזר לנו. כאשר הנייר נמצא בתוך מתקן סגור הוא נשאר נקי ויבש.
  4. פשטות ונוחות – אולי מתקן חכם נשמע לכם קצת מלחיץ אם אתם לא ממש מחובבי הטכנולוגיה, אבל חשוב שתדעו שמדובר על מתקן סופר פשוט ונגיש.

 

כמה עולה מתקן למגבות נייר?

את המתקן המעוצב והמיוחד ניתן להשיג בשלל צבעים. תוכלו למצוא דילים שונים שבהם ניתן לרכוש את המתקן למגבות נייר יחד עם גלילים. כך למשל, המתקן עצמו יחד עם מארז נייר אחד יעלה לכם 299 ₪, והמתקן עצמו יחד עם 2 מארזי נייר יעלה לכם 339 ₪. תמורת 375 ₪ תוכלו לרכוש את המתקן יחד עם 3 מארזי נייר.

 

סיכום

מתקן למגבות נייר הוא שדרוג רציני למטבח. הוא ייעל את העבודה, ישמור על הניר נקי ויבש, יוסיף אלמנט דקורטיבי למטבח, וכל זה תמורת סכום לא גבוה. אחלה דיל!

מתקן מגבות נייר

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם