כמה עולה ליווי של דולה בלידה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ליווי מצד דולה בשלבי ההיריון המוקדמים ובמהלך הלידה עצמה, הפך להיות עניין שבשגרה עבור נשים מבינות עניין. שכן, זה ברור שליווי שכזה מקל על נשים הרות ומאפשר להן להגיע מוכנות אל הלידה. ההתעניינות הרבה בנושא זה גרמה לנו לצאת ולבדוק באופן מעמיק את העלויות של הליווי המדובר. אנו מזמינות אתכם להישאר אתנו ולגלות כמה בערך תשלמו על ההליך.

 

העלות משתנה בהתאם לקריטריונים שונים

אם קראתם את הפסקה הקודמת בעיון רב, וודאי שמתם לב שנזהרנו במילותינו. שכן, כתבנו שתגלו בהמשך כמה בערך תשלמו על הליווי המדובר. בחרנו להיות זהירות בניסוח זה, מכיוון שהתגלה לנו שהעלויות משתנות מדולה אחת לאחרת. הדבר נובע כאמור, בעקבות קריטריונים שונים, הנה כמה מהם:

  • משך הליווי (העלות תשתנה אם תפנו אל דולה בחודש שביעי או אם תפנו אל דולה בחודש שמיני)
  • מספר המפגשים שתתאמו מראש
  • הזמן שיימשך כל מפגש
  • הניסיון של הדולה הנבחרת

כפי שאתם וודאי רואים, הדולה לא מגיעה מיד אל חדר הלידה. היא צריכה קודם להכיר את היולדת ובן זוגה, להנחות אותם איך להתנהל נכון בעת הופעת הצירים ועוד.

דולה בלידה

ובכל זאת, מה המחיר המשוער שתשלמו על ליווי של דולה?

שוחחנו עם נשים שהסתייעו בדולה בעבר וביקשנו לדעת כמה הן שילמו, כדי שנוכל לקבל תמונת מצב מלאה. התברר לנו שהמחיר מתחיל בדרך כלל ב – 2,000 ₪ והוא צפוי להגיע אף ל – 5,000 ₪. אם תשוחחו עם נשים קוראות ללדת, אתם תגלו שהן ישלמו כל מחיר שיתבקשו – העיקר שיתאפשר להן לקבל ליווי מקצועי.

 

טיפ שחשוב לדעת לפני בחירה של דולה

רגע לפני שתפנו אל דולה באופן אקראי, כדאי שתדעו כי עליכם לשים לב שאתם בוחרים בדולה שעונה על הפרמטרים הבאים:

  1. בעלת ניסיון רב בתחום
  2. מתגוררת בקרבת בית החולים שבו אתם מתכננים ללדת
  3. מתאימה לסגנון שלכם

רק לאחר שתבדקו את כל הדברים החשובים הללו, תוכלו לבצע בחירה נכונה עבורכם מכל הבחינות.

דולה בלידה

אל תסתכלו על העלות – תבחנו את האיכות

רגע לפני שהמדריך יסתיים, אנו רוצים לבקש מכם שלא להתמקד בעלות. נכון, המדריך הנוכחי אמנם יצא לבחון את העלויות המשוערות של ליווי דולה במהלך הלידה, אך אנו לא מתכוונים להעביר פה מסר שנוגע לבחירה בהתאם לעלות נמוכה, ההפך. אנו מציעים לכם לבחון את האיכות באופן מעמיק (כלומר, לשים לב לפרמטרים שצוינו לעיל) ורק לאחר מכן, לבדוק את העלות. בחירה לפי עלות בלבד עשויה להיות לא מותאמת עבורכם, וחבל שתגלו זאת בשלב מאוחר מידי.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את העלויות של ליווי דולה בלידה. בשלב זה אתם יודעים שמדובר בעלויות משתנות, כך שעליכם לערוך בירור אודות דולה שמתאימה לכם ולבדוק בהמשך אם הצעת המחיר שלה מתאימה לכיס שלכם.

דולה בלידה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם