כמה עולה הדפסת תמונה על זכוכית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדפסה על זכוכית היא לגמרי הדבר הבא בתחום עיצוב הבית באמצעות התמונות האישיות שלכם. בוחרים את התמונות הכי יפות מאירוע משפחתי מרגש, מנסיעה לטיול קסום, של בני המשפחה היקרים, חיות המחמד או תמונות מיוחדות שאתם רוצים לנצור, מדפיסים אותם על זכוכית ומעצבים קיר תמונות בסלון, מניחים על המדף בארון הספרים או פשוט מעניקים למישהו שאוהבים במתנה. הדפסת תמונות על זכוכית מאפשרת לכם לנצור את הרגעים הכי מאושרים שלכם בדרך הכי יפה. 

 

הדפסת תמונות על גבי זכוכית

הדפסת תמונות יפות על זכוכית היא דרך פופולארית ונפלאה להדפיס את התמונות האישיות שלכם. הזכוכית משמרת את התמונה לאורך שנים ארוכות והאיכות הגבוהה מאפשרת תחושה של יצירת אמנות שהיא בעצם תמונה אישית שלכם. כשהתמונה הינה ברזולוציה גבוהה מאד, קשה להאמין שזו למעשה תמונה ולא ציור קנוי.

אם יש לכם תמונות משפחתיות מרגע מיוחד שאתם רוצים לנצור, תמונות יפות של האנשים הכי אהובים עליכם, הילדים, הנכדים ואפילו חיות המחמד שלכם, אם יש לכם תמונות מטיול מיוחד שעשיתם בחו"ל או בארץ, שקיעות, זריחות, אתרי מורשת מיוחדים, במקום לשמור את התמונות באלבום או כרקע למכשיר הנייד שלכם, תוכלו להציג אותם לראווה על קיר הסלון באיכות מדהימה שטרם הכרתם.

הדפסת תמונות על גבי זכוכית

כמה עולה הדפסת תמונה על זכוכית?

המחיר תלוי במידה רבה בגודל התמונה, ומחירו נע בין 89 ש"ח ל – 799 ש"ח. ניתן לבחור בין גדלים מלבניים ומרובעים החל מ- 20X20  וכלה ב- 150X100 וכמו כן לבחור בזכוכית עגולה בקוטר של 50, 60 ,70  ס"מ. להלן מספר גדלים מומלצים על פי הצורך:

  1. זכוכית מרובעת 30X30 – זוהי תמונה שמתאימה הן לתלייה על הקיר ( ותהיה במיוחד יפה אם יצרפו לה עוד כמה תמונות באותו הגודל כרביעיות או שישיות ) וגם להצבה על שולחן העבודה או על המדף בארון הספרים ותשלמו עבורה 180 ש"ח לתמונה בודדת או 249 ש"ח לשלישיה.
  2. זכוכית מלבנית 140X70 – זוהי תמונה שיכולה לפאר את הסלון שלכם ולהפתיע את כל מי שנכנס אליכם הביתה באיכות מדהימה במחיר של 950 ש"ח.
  3. זכוכית עגולה בקוטר של 50 ס"מ – דרך מצויינת לנצור רגע מהמם שתפסתם באמצעות המצלמה האישית שלכם ותעלה רק 499 ש"ח.

 

במה לבחור, קנבס או זכוכית?

הבחירה בקנבס או זכוכית היא עניין של טעם אישי. גם הקנבס וגם הזכוכית מעניקים לכם את האפשרות להציג לראווה את התמונות האישיות שלכם כאילו היו יצירת אמנות. בעוד שהקנבס מקנה לתמונה מראה קלאסי ומרקם של יצירת אמנות, הזכוכית הינה הייטקיסטית, צעירה ודינמית ומאפשרת לכם להפוך תמונה אישית שצילמתם בעצמכם לתמונה שמשדרת אופנתיות וקידמה טכנולוגית המשתלבת מעולה עם העיצוב המודרני של הבית שלכם.

 

לסיכום

הדפסה על זכוכית היא הדבר הבא בתחום עיצוב הבית באמצעות התמונות האישיות שלכם. תמונות של האנשים שאתם הכי אוהבים, ילדים, נכדים, חיות המחמד ואירועים משפחתיים, כל אלו הופכים ליצירת אמנות אצלכם בסלון הבית, על מדף הספרים או על שולחן העבודה שלכם במסגרת מרובעת, מלבנית או עגולה.

הדפסת תמונה על זכוכית

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם