כמה עולה אחסון אתר בשרת VPS?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אתרים רבים מעדיפים להשתמש בשירות אחסון אתר על גבי שרת VPS במקום להשקיע בשרת משלהם ולא סתם, לעיתים ההתעסקות סביב עניין השרתים והתחזוקה לא משתלמת, בעיקר עבור מי שלא ממש מבין בנושאים האלו ולהביא איש מקצוע יכול להיות יקר ולא הכרחי. במקרים כאלו ניתן להשתמש באחסון אתר בשרת VPS. מה זה אומר וכמה זה עולה? הכל בכתבה שלפניכם.

 

מה זה בכלל אחסון אתר בשרת VPS?

שרת VPS בענן, הוא בעצם סוג של שרת פרטי אבל הניהול והתחזוקה של השרתים מתבצעים על ידי החברה המספקת את השירות. בעבר, כל שרת היה מנוהל באופן עצמאי ע"י בעלי האתרים אבל עם הזמן יותר ויותר חברות הבינו כי מדובר על מומחיות וכדאי לתת לאנשי המקצוע המתאימים לדאוג לנושא.

בשרת אחסון VPS החברה הנותנת את השירות בעצם אחראית לניהול הטכני של השרת, לרבות תחזוקה והתקנה של מערכת ההפעלה על גבי השרת וכמו כן, דואגת לכל נושא הגיבויים והתמיכה הטכנית.

שרת vps בענן

היתרונות של אחסון על שרת VPS

שרת VPS הוא בעצם במקום טוב באמצע בין שרת המנוהל באופן עצמאי לבין שרתים פיזיים המנוהלים מא'-ת' ע"י החברה, ברוב המקרים אלו יהיו חברות גדולות שיש להן מחלקת IT אשר יכולה לתת את השירות הזה. לכן, לשרת VPS יש כמה יתרונות:

 

חיסכון בכסף

במקום לשלם על שטחי אחסון שאתם לא משתמשים בהם, תוכלו לקבל מיד מדוייק על נצילות השרת שלכם ולשנות בהתאמה.

לחסוך כסף

למנוע התעסקות מיותר בנושא הטכני

אם אתם לא מגיעים מעולמות התוכנה והטכנולוגיה, אין שום סיבה שתתעסקו בשרתים. יש היום לא מעט חברות הנותנות ניהול מלא של השרת ושל תחזוקתו וכך תוכלו להתמקד בקידום העסק שלכם.

 

שירות 7/24

היתרון הגדול ולקחת את שירותיה של חברה שתנהל את השרת זה שהשירות יהיה זמין עבורכם כל הזמן לכל מקרה או תקלה.

 

כמה עולה אחסון אתר בשרת VPS?

כמובן שהעלויות משתנות בין שרת לשרת, בהתאם לגודל החבילה אותה רכשתם ואיכות השרת. לרוב המחירים ינועו בין 150 ₪ לשרת עבור אתר קטן ויכול להגיע עד 500 ₪ לאתר גדול (זאת בהתאם לשטח האחסון).

בחבילת אחסון האתר, תיהנו גם מזיכרון RAM עשיר, ממעבדים שיהפכו את האתר למהיר יותר, מרוחב פס שיאפשר גלישה חלקה באתר וכמובן מניהול השרת והתחזוקה השוטפת על ידי צוות מומחים, זאת על מנת להוציא את הטוב ביותר מהאתר שלכם.

 

לסיכום

במאמר, דיברנו על מה זה אחסון אתר בשרת VPS ומה ההבדל בין זה לבין ניהול שרת באופן עצמאי. בהמשך המאמר בחנו את היתרונות של ניהול שרת VPS ולמה בעצם יותר ויותר אתרים מחליטים על ניהול חיצוני. בנוסף לכך, ציינו את טווחי המחירים המקובלים בשוק ומה לרוב יהיה כלול בחבילה.

אחסון אתרים בשרת VPS

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם