כמה עולה קורס טיקטוק מותאם עבור עסקים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בתור בעלי עסקים, יש לכם שתי אפשרויות איך להגדיל את רמת ההכנסה של העסק שלכם. האפשרות הראשונה היא לחסוך בהוצאות בצורה משמעותית, והשנייה היא להגדיל את מספר הלקוחות של העסק. בחלק מהמקרים אחת הדרכים הללו עלולה לבוא על חשבון השנייה. במקרה של קורס טיקטוק, תוכלו לבצע פעולה אחת שתעזור לכם בשני הכיוונים הללו.

 

טיקטוק

מבין כל הרשתות החברתיות, טיקטוק היא הרשת החברתית הצעירה ביותר. החידוש המרכזי בטיקטוק הוא שמדובר על הרשת הראשונה שמיועדת בעיקר להעלאה של סרטונים. על אף שהאופציה הזו קיימת בעוד רשתות, בטיקטוק היא נעשית בצורה הנוחה מכולם. אם אין לכם חשבון בטיקטוק, זה לא אומר שאתם לא יכולים לפרסם דרכה עסקים.

טיק טוק

קורס טיקטוק לעסקים

קורס טיקטוק לעסקים הינו קורס ייחודי שנועד לתת לבעלי עסקים ידע מקיף שיאפשר להם לפרסם לבד את העסק שלהם דרך טיקטוק. גם אם מעולם לא השתמשתם בטיקטוק, ואפילו אין לכם חשבון ברשת הזו, אתם לא צריכים לדאוג. הקורס מתחיל מהיסודות הבסיסיים ביותר, כמו הורדה של האפליקציה, ההגדרות שלה וההתקנה.

בשלב השני תגיעו לדברים שנוגעים יותר לעולם הפרסום כמו עריכת תוכן, העלאת סרטונים וכמובן איך לגרום לכמה שיותר עוקבים להתחיל לצרוך את התכנים שאתם מעלים לחשבון העסקי שלכם.

 

מחיר

המחיר של קורס טיקטוק שמיועד עבור בעלי עסקים הוא 970 ₪ כאשר מדובר על מחיר שכולל מע"מ. אם המחיר הזה נראה לכם מעט יקר, חשוב שתבינו למה אתם צריכים לקפוץ על ההצעה הזו בשתי ידיים.

מחיר

למה זה משתלם

הסיבה המרכזית שבגינה כל כך כדאי לכם לקחת את הקורס היא שמדובר על חיסכון משמעותי בהוצאות של העסק. לא משנה כיצד אתם מנהלים את הפרסום העסקי שלכם, סביר להניח שבכל חודש אתם מוציאים עליו סכום שגבוה מהמחיר של הקורס. במקום לשלם בכל חודש סכום כזה, אתם מקבלים בתשלום חד פעמי ידע שיאפשר לכם לנהל באופן עצמאי את כל הפרסום של העסק.

ברגע שאתם אלו שמנהלים את הפרסום של העסק הוא יהיה אפקטיבי יותר, בשל העובדה שאין גורם נוסף שמתווך ביינכם לבין הלקוחות כפי שהיה עד עכשיו. יתר על כן, הידע שאותו אתם מקבלים בקורס יכול לעזור לכם גם בפרסום של עסקים אחרים, וכך אתם למעשה מקבלים הכשרה נוספת מלבד ניהול העסק שלכם. ההכשרה הזו יכולה לייצר עבורכם הכנסה נוספת.

 

לסיכום

קורס טיקטוק שמותאם לבעלי עסקים אמור לתת לנו את הידע לפרסם את העסק שלנו בטיקטוק בלי להזדקק לעזרה של איש מקצוע חיצוני. במהלך הקורס נלמד את עקרונות הפרסום בטיקטוק, נבין טוב יותר את ההגדרות השונות ונתנסה בעריכה של סרטונים ותכני וידאו.

המטרה של הקורס היא לפתוח בפנינו את הטיקטוק, כדי שנוכל להביא לקוחות אל העסק דרך חשבון פעיל ברשת הזו.

עסקים עולים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם