כמה עולים טיפולי ?PRP

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

נהוג לחשוב שבעיית התקרחות היא בעיה שאופיינית אך ורק לגברים ושיש לה גילאים מאוד ברורים. במציאות הדברים שונים מאוד – גם נשים יכולות לסבול מהתקרחות והתקרחות אינה מוגבלת רק לגילאי 50 ומעלה.אז מה לעשות אם אתם מתחילים לסבול מהתקרחות וממש לא מוכנים להשלים עם המצב? איך למנוע נשירת שיער? הכל במאמר שלפניכם.

 

להתקרחות אין העדפה מגדרית

כפי שציינו, מקובל להתייחס להתקרחות כמצב שנוגע בגברים. נכון, התקרחות מתרחשת לעיתים קרובות יותר בקרב הגברים, אך היא בהחלט לא מוגבלת רק למגדר זה.

טיפולי PRP

מה הסיבות להתקרחות?

בטרם ניגע בטיפולים אפשריים להתקרחות דוגמת טיפול PRP בואו נבין מה בדיוק הגורמים האפשריים לנשירת שיער.בראש ובראשונה אנחנו יכולים לדבר על מצבי לחץ וסטרס, שיכולים להשפיע רבות על מצב השיער שלנו. מספיק שהיינו נתונים במצב של לחץ נפשי – קיים סיכוי מאוד גדול ששיער ראשנו יסבול מתופעות הלוואי של המצב.

בנוסף, גם שימוש לא נכון או שימוש מוגבר בתכשירים שונים לשיער וטיפולי שיער רבים דוגמת צביעה, יכולים להוביל להתקרחות הן בקרב נשים והן בקרב גברים.

 

ומה בנוגע לסיבות בריאותיות?

וזה עוד בטרם דיברנו על מחלות שיכולות להשפיע על השיער שלנו – בעיות בבלוטות התריס, מחלות ממאירות והשפעת התרופות המטפלות, מחסור בברזל ועוד.לבסוף, גם חשוב שנזכיר את הגורם הגנטי שיכול להוביל אף הוא להתקרחות מוקדמת.אך כל זה לא אומר שצריך להרים ידיים ולהשלים עם המצב. יש מה לעשות ואנחנו נספר לכם על כך.

 

איך מטפלים בבעיית ההתקרחות

ואם בעבר לא היו יותר מדי אופציות והדרך הטובה ביותר להתמודדות עם המצב הייתה להשלים איתו, כיום הדברים שונים.המדע מציע לנו מגוון אפשרויות טיפול ואנחנו נפרט מעט עליהן.

טיפולי PRP

איזון הורמונים ותוספת ויטמינים

במקרה ובעיית ההתקרחות היא בעיה מינורית ונמצאת בתחילת דרכה ובמידה ומגלים שישנה בעיה  באיזון הורמונלי או מחסור בוויטמינים ומינרליים חיוניים לגוף, ניתן פשוט לצרוך אותם בצורה של תוספי תזונה או בעזרת זריקות – והופה, בעיית התקרחות נעלמה כלא הייתה.

 

השתלות שיער

אכן, מדובר בטיפול מתקדם וטוב, אך הוא מגיע עם מספר חסרונות.החסרון הבולט ביותר הוא העלות של הטיפול – כמה אלפי שקלים במקרה הטוב וכמה עשרות אלפים במקרה טוב גם הוא.בנוסף, מדובר בהליך מעט מורכב, שדורש זמן החלמה והוא גם לא תמיד מצליח.

 

טיפולי prp

מדובר באחד הטיפולים הכי מתקדמים מבחינת מדע, טיפול שבו נלקח דם מאדם עם בעיית התקרחות, הדם עובר תהליך מיוחד שבו הפלאזמה מבודדת משאר מרכיבי הדם ומוזרקת חזרה באזורי ההתקרחות על מנת לעודד צמיחה מחודשת של השיער.

 

יתרונות השיטה

ככל הנראה מדובר בהליך המתקדם ביותר בתחום, שמגיע עם תווית מחיר נעימה במיוחד – בסביבות ה – 800 ₪ לטיפול בסיסי.

טיפולי PRP

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם