כמה עולה מדפסת למשרד

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם פתחתם עכשיו משרד חדש, אתם הולכים להרחיב את המשרד הנוכחי שלכם, או שהתקלקלה לכם המדפסת המשרדית ואתם מחפשים מדפסת חדשה, כדאי לכם להקדיש כמה דקות ולקרוא את המאמר הזה. הכנו לכם כאן סקירה קצרה שתוכל לסייע לכם בבחירת המדפסת הבאה למשרד שלכם. כדאי שתשקיעו עכשיו כמה רגעים, גם אם אתם ממש ממהרים, זה יוכל לחסוך לכם סכומים לא מבוטלים כבר בעתיד הקרוב.

 

מדפסת משרדית

מדפסות למשרד הן אחד הדברים הכי בסיסיים שיש, אפשר להגזים קצת ולומר שכמו שבן אדם לא יכול להסדר בלי מים, משרד לא יכול להסתדר בלי מדפסת. כולנו יודעים איזה קרייסס יש במשרד ברגע שהמדפסת מפסיקה לעבוד מסיבה כלשהי, ואיזה כבוד מקבל הגאון התורן שמצליח להקים אותה לתחייה.

כמויות הנייר שאנו מדפיסים גדולות מאוד, אם זה חוזים, מסמכים שונים, תיקים של לקוחות, דו"חות כלכליים, ועוד. למרות שלכולנו יש מחשבים צמודים, בסופו של דבר אין כמו לעבוד עם נייר אמיתי, כזה שאפשר לסמן עליו ולהדגיש בו שורות חשובות.

 

כמה עולה מדפסת משרדית, ואיך אפשר להוזיל עלויות?

אז כמו שאתם יכולים לנחש, מדפסת משרדית זה סיפור יקר מאוד. למרות שאנחנו לא מקדישים לזה הרבה מחשבה, מדובר על מכונה משוכללת מאוד, ממש מיכון משרדי. הרי מדובר על מדפסת משולבת בסורק ומכונת צילום, כזו שמחוברת לכל המחשבים במשרד ברשת אלחוטית, עם זיכרון שיכול להכיל מספר לא קטן של מסמכים שמחכים בתור להדפסה, קצב הדפסה מהיר, ועוד.

גם תחזוקת המדפסת ורכישה של דפים ודיו היא דבר שעולה לא מעט כסף. אבל יש לנו דרך די פשוטה שתסייע לכם להוזיל עלויות. איך? מעבר לשכירות.

 

השכרת מדפסת

לא מעט עסקים ומשרדים כיום בוחרים באפשרות של הדפסת מדפסת במקום רכישה של אחת. עסקים שמדפיסים או מצלמים הרבה מאוד דפים בחודש, אך לא מעוניינים להוציא סכום גדול על מדפסת ברמה גבוהה, דפים ודיו, הם הלקוחות הראשיים. השכרת מדפסת יכולה להיות גם פתרון מעולה לעסקים שצריכים מדפסת לזמן מסוים, אך לא באופן קבוע. בגדול, בתוך אופציה זו ישנם שני מסלולים עיקריים:

  1. הצבה – במסלול זה הספק מציב במשרד של הלקוח מדפסת לפי בחירת הלקוח, כאשר הוא משלם תשלום קבוע בכל תקופה מסוימת, והלקוח מחויב לכמות מסוימת של דפים באותה תקופה.
  2. ליסינג – מסלול זה זהה לליסינג על רכב. הלקוח בעצם רוכש מדפסת לפי בחירתו, אך התשלום עליה הוא חודשי. מלבד התשלום החודשי הלקוח משלם על פי כמות ההדפסות שלו. היתרון הגדול בשיטה זו הוא שלרוב מקבלים יחד איתה אחריות וטיפולים במדפסת וחוסכים הרבה כאבי ראש.

 

סיכום

אין משרד שיכול להסתדר היום בלי מדפסת. אם אתם נמצאים לקראת החלפת מדפסת, אנו ממליצים לכם בחום לשקול את האופציה של השכרה ולהוזיל עלויות.

כמה עולה מדפסת למשרד

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם