כמה עולה תכשיט זזהב?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ערך הזהב משתנה מעת לעת והדבר גורם לרבים לתהות לגבי העלויות המשתנות של תכשיטי זהב שונים. יצאנו לבדוק את הנושא וחזרנו עם ממצאים שיאפשרו לכם לדעת כמה תשלמו פחות או יותר על תכשיט הזהב הבא שלכם. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

עובדה חשובה שיש להציג טרם תחילת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את העלויות השונות, ראוי לציין כי המחירים משתנים ולא רק בגלל השווי של הזהב, אלא בגלל הסיבות הבאות:

  • התמחור של החנות שממנה אתם בוחרים לקנות את התכשיטים
  • האיכות של החומר
  • תוספת של יהלומים או אבני חן לתכשיט

כך שאנו מוכרחים לציין בפניכם בשלב זה כי המחירים שיוצגו בפניכם עשויים להשתנות בהתאם לקריטריונים שצוינו לעיל.

מדריך מתחילים

כמה תעלה לכם שרשרת זהב מעוצבת?

בדקנו את העלויות של שרשראות זהב מעוצבות ברחבי הרשת ונעצרנו באתר של רשת ג.ר.א.ס. שכן, באתר יש מגוון עצום של שרשראות במגוון רחב של מחירים. שרשרת זהב עדינה תעלה לכם בסביבות ה – 4,500 ₪ באתר. אם אתם חברי מועדון של החנות, אתם צפויים לשלם כמעט 1,000 ₪ פחות, אז כדאי שתחשבו טוב רגע לפני הרכישה, כי נדמה שווה להיות חברים קרובים של המותג הנחשק. שרשראות שיש בהן אבני חן צפויות לעלות כמה מאות שקלים יותר.

 

כמה תעלה לכם טבעת זהב מעוצבת?

טבעות זהב מעוצבות עולות בדרך כלל בסביבות ה – 2,500 ₪ ויותר. כידוע לכם, גם כאן המחיר משתנה בהתאם לקריטריונים שונים שנוגעים לבחירה שלכם. אם תבחרו בזהב 14 קראט עם יהלומים, אתם צפויים לשלם בסביבות ה – 3,000 ₪. אם תבחרו בזהב 14 קראט ללא יהלומים או עם אבני חן, אתם צפויים לשלם בסביבות ה – 2,000 ₪.

 

כמה יעלו לכם עגילים מעוצבים מזהב?

העלויות של עגילי זהב משתנות באופן משמעותי בהשוואה לתכשיטים הקודמים שהצגנו בפניכם. שכן, ניתן למצוא עגילים בשווי של כמה מאות שקלים (כלומר, פחות מאלף ₪) ובאותה נשימה, אפשר למצוא תכשיטים בעלות שנעה החל מ – 2,500 ₪. כידוע לכם, העלויות הללו משתנות לפי סוג החומר, תוספת של יהלומים ואבני חן וכו'.

 

טיפ חשוב – תשימו דגש על האיכות ולא העלות

חשוב מאוד שתשימו דגש על האיכות של החומר והתכשיט הנבחר ולא על העלות שלו. שכן, ברגע שתשלמו יותר, אתם תוכלו לישון טוב יותר בלילה. תכשיטים מחומרים פשוטים שמחירם נמוך, עשויים לעלות לכם ביוקר בסופו של דבר. שכן, הם עשויים לאבד את צבעם, להיקרע וכו'.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת כמה עולה תכשיט זהב. בשלב זה יש בידיכם את העלויות השונות והידע המהותי בנושא, כך שעליכם רק לבחור את התכשיט המתאים לפי האיכות והעלות המתאימה לכם. נאחל לכם שתבחרו נכון ושתיהנו בקרוב מתכשיטים חדשים ויפיפיים.

תכשיט זהב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם