כמה עולה מחסן איקומרס?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לא מעט בעלי עסקים נמצאים כיום בדילמה כלכלית, האם עדיף להם לשכור מחסן רגיל ולאחסן בו את הסחורה שלהם, או שאולי עדיף להם מחסן איקומרס. מדובר ללא ספק על דילמה משמעותית מבחינה כלכלית ומבחינת ההתנהלות של העסק. הכנו כאן עבורכם הסבר קצר ובדקנו בשבילכם את העלות של מחסן איקומרס, כך שתוכלו לקבל את ההחלטה עם כל הידע הנדרש ותעשו את מה שנכון ומתאים לעסק שלכם. מוכנים? בואו נתחיל.

 

מה זה בכלל מחסן איקומרס?

מחסן איקומרס הוא פיתוח די חדש, שהולך וצובר תאוצה בזמן האחרון. מדובר בעצם על שירות שנותן לכם את כל המעטפת שקשורה ללוגיסטיקה העסקית שלכם. במחסן קולטים את הסחורה שלכם, ממיינים ומאחסנים אותה, ויודעים גם לקבל את ההזמנות מהעסק ולשלוח את המוצר הרצוי למי שהזמין אותו.

תוכלו גם להגדיל את המעטפת כך שהשירות יכלול את ניהול ההחלפה וההחזרה של מוצרים. אין ספק שמדובר על פתרון לוגיסטי מצוין שיכול לחסוך לכם הרבה מאוד זמן, התעסקות, וכאבי ראש. אם אתם רוצים ללמוד עוד על מחסן איקומרס, תוכלו למצוא עוד מידע כאן בקישור הזה להסבר על מחסן איקומרס.

מחסן מסחר אלקטרוני

מהם פתרונות האחסנה הנוספים?

פתרונות האחסנה הנוספים שיש כיום בשוק לעסקים הם מחסנים להשכרה ומחסנים לוגיסטיים. מחסנים להשכרה הם עדיין הפתרון הנפוץ והמוכר ביותר. אתם פשוט שוכרים חלל אחסון בגדול שמתאים לעסק שלכם ומשלמים עליו תשלום חודשי. היתרון של השיטה הזו הוא הגמישות שלה – אתם יכולים לשנות בכל חודש את חלל האחסון שאתם שוכרים, וכמובן והמחיר הזול. פתרון נוסף הוא מחסן לוגיסטי, אך מדובר על פתרון שרלוונטי בעיקר לחברות גדולות מאוד.

 

כמה עולה מחסן איקומרס?

אם מחירו של חלל אחסון רגיל יהיה כמה מאות שקלים בחודש, מחסן איקומרס זה כבר סיפור הרבה יותר יקר. אין כאן מחיר אחיד וקבוע, צריך לזכור שהמחיר משתנה על פי סוג המוצרים שלכם: ככל שהמוצר כבד יותר וגדול יותר המחיר יעלה. בנוסף, רמת המעטפת שאותה אתם מקבלים גם היא משפיעה על המחיר החודשי.

מחסן מסחר אלקטרוני

למי מתאים מחסן איקומרס?

אם העסק שלכם מתמקד במכירה של מוצרים פשוטים יחסית שלא דורשים תנאי אחסון מספציפיים, והם קטנים ובעלי נפח נמוך, מחסן איקומרס יכול להיות פתרון מצוין עבורכם. נכון שהוא עולה יותר כסף, אבל מצד שני אתם חוסכים הרבה מאוד זמן, כאבי ראש, וגם עלות עובדים. הרי מישהו צריך לבצע את העבודה הזו בכל מקרה. אם לא תשלמו למחסן איקומרס תצטרכו לקחת עוד עובדים שיעסקו בניהול הלוגיסטי של החנות, במשלוחים, ובהחזרות המוצרים.

 

סיכום

אם יש לכם עסק שמשווק מוצרים פשוטים וקטנים וזקוק לניהול לוגיסטי מתקדם, יכול מאוד להיות שמחסן איקומרס יהיה הפתרון המושלם מבחינתכם. נכון שתשלמו יותר, אבל תקבלו מעטפת מדהימה שתחסוך לכם את כאב הראש והבלגאן הלוגיסטי.

מחסן מסחר אלקטרוני

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם