כמה מרוויח יועץ פנסיוני עצמאי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

קרנות פנסיה שונות מקופות גמל בכך שחלק מהכספים או כולם מסופקים על ידי המעסיק ולא על ידי הפרט. המעסיק שומר על השליטה בכספים ומקבל את החלטות ההשקעה עבור הקרן. לרוב, חלק גדול מהניהול של הקרן נתון ליועצים פנסיוניים. יועצים אלה עוברים קורס מתכנני פרישה ונותנים ייעוץ לגבי השקעות פיננסיות, מוודאים שהתשלומים ניתנים לגמלאים ומפקחים על הכספים המופקדים לקרן. בנוסף, הם דואגים שהקרן תפעל בהתאם לתקנות החוק. יועץ פנסיוני מספק מידע וייעוץ לגבי אפשרויות פרישה.

כיועץ פנסיוני עצמאי, האחריות העיקרית שלכם היא לנתח את דרישות הלקוח, להציע המלצות ולדון בהזדמנויות לתוכנית פרישה כגון פנסיה, השקעות וחיסכון. התפקידים שלכם כוללים ניהול תיקים שוטפים, קביעת צרכי הלקוח, הצגת חומרים בתוכנית פרישה, מתן המלצות המבוססות על מקרים ספציפיים ועבודה עם מחלקות אחרות כדי להבטיח את שביעות רצון הלקוח. אתם עוזרים ללקוחות להבין את היתרונות, להחליט על מסלול ההשקעות, לשקול את היתרונות והחסרונות של האפשרויות הזמינות ולקבל החלטות מושכלות. אבל עם כל האחריות שיש לכם ברגע שאתם מתנהלים בדרך העצמאות אין ספק כי אתם תזכו גם ליתרונות גדולים ברגע שתחליטו כי אתם רוצים להיות יועץ פנסיוני עצמאי, ואחד מהם הוא הרווח החודשי שלכם.

כיתת לימוד

 

כל הסיבות לעבוד כיועץ פיננסי עצמאי

  •       איזון בין עבודה לחיים. עובדים במשרה מלאה דורשת מכם שעות עבודה רבות, ואילו יועצים עצמאיים יכולים לעתים קרובות לבחור היכן הם עובדים, להגביל את מספר ימים ושעות העבודה ולתזמן את לוח הזמנים באופן גמיש כך שתספיקו להנות גם מהחיים מחוץ לעבודה.
  •       אתם הבוס של עצמכם. אם אתם מעדיפים לא לעבוד עם לקוח או חברה מסוימת, אתם לא חייבים.
  •       אתם רוכשים מיומנויות חדשות. ליועצים עצמאיים יש הזדמנות לעבוד עם סוגים רבים ושונים של ארגונים ולקוחות ובשל כך לרכוש מיומנויות חדשות בשטח. חוויות אלו יכולות להאיץ את הקידום בקריירה ולהציע גמישות רבה יותר לתעסוקה עתידית בהמשך הדרך.

 

איך תוכלו לצאת לדרך העצמאות?

אבל אין ספק כי לא תוכלו להשיג את כל היתרונות שיש לסוכן ביטוח פנסיוני להציע לכם ללא הידע המתאים והכלים הנדרשים כדי לפתוח בפניכם את הדלת לעולם העצמאות. כאן מכללת אורין שפלטר מגיעה כדי לסלול בפניכם את הדרך. בזכות קורס ייעוץ ושיווק פנסיוני של מכללת אורין שפלטר תוכלו לעבוד כסוכנים עצמאיים כבר מהרגע הראשון לאחר סיום לימודי ייעוץ פנסיוני וקבלת הרישיון המתאים. במכללה אתם תקבלו את כל הכלים והידע הנדרש כדי לעבור בהצלחה יתרה את כל הבחינות של הגופים הממשלתיים, ולקבל את הרישיון בקלות. בנוסף ללימודים המקצועיים במכללת אורין שפלטר תקבלו מגוון עצות פרקטיות כיצד לנהל בהצלחה תיקי לקוחות, ליצור לקוחות נאמנים שנשארים לאורך זמן ולהגדיל את ההכנסה החודשית שלכם בזכות הידע המקצועי שתקבלו במכללה הטובה ביותר בארץ בתחום הפיננסים.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם