כמה עולה מימון לרכב חדש?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

במציאות הישראלית, החזקת רכב פרטי הפכה לצורך בלתי נמנע. התחבורה הציבורית במדינת ישראל על הפנים, ואי אפשר לסמוך עליה בשום פנים ואופן. כל אדם שעובד וצריך להגיע בזמן לעבודה, או שצריך לנוע בין אזורים לא מרכזיים שלא נמצאים על נתיבי הרכבות והאוטובוסים חייב לקנות רכב.

הבעיה היא שרכב זה דבר די יקר, ובזמנים כאלה של עליות מחירים ויוקר מחיה מטורף זו הוצאה לא פשוטה לרוב משקי הבית. אבל בכל זאת אנו רואים הרבה רכבים חדשים על הכבישים כל הזמן, אז איך זה עובד? אם גם אתם צריכים לקנות רכב חדש או להחליף את הרכב הישן שלכם, כדאי מאוד שתקראו את המדריך שלנו על מימון.

 

אז מה זה מימון לרכב חדש?

מימון לרכב חדש הוא הדרך שבה רוב האנשים קונים כיום רכב. לרוב האנשים אין סכומים גדולים ששוכבים בחשבון הבנק ומחכים לקניית הרכב, וכדי לקנות רכב צריך לגייס סכום כזה. אז מה לעשות? לשבור חסכונות? לפתוח קופות גמל או קרנות השתלמות? למכור חלק מתיק ההשקעות? אלו אופציות ממש לא מומלצות.

מה שמימון לרכב עושה בעצם זה לתת לכם הלוואה שאותה אתם מחזירים בכל חודש בחלקים קטנים. הרעיון פשוט: במקום לחסוך כסף לאורך זמן ואז לקנות רכב עם כל הסכום, אתם חוסכים את אותו סכום בכל חודש, ופשוט מחזירים את ההלוואה. היתרון הוא שאתם כבר נוסעים על רכב חדש כל התקופה.

מימון לרכב חדש

כמה עולה מימון לרכב חדש

כמובן שמה שמעניין אותנו בסופו של דבר זו השורה התחתונה: כמה יעלה לנו התענוג הזה? אין כאן תשובה חד משמעית אחת, מכיוון שיש הרבה משתנים שמשפיעים על המחיר. המשתנה הראשון הוא כמובן המחיר של הרכב. ככל שהרכב שאותו אתם רוצים לקנות יהיה יקר יותר, גם המימון יהיה יקר יותר.

בנוסף, יש כיום אופציות שונות לקחת מימון, תוכלו לקחת מימון על כל עלות הרכב, או על חלק מהעלות שלו. גורם נוסף שישפיע על עלות המימון הוא פריסת התשלומים, כלומר לאורך כמה זמן תחזירו את המימון שקיבלתם, כאשר ככל שתפרסו את ההחזר לזמן רב יותר, התשלום החודשי יהיה נמוך יותר. עם זאת, במצב כזה הריבית על ההחזר תהיה מעט יותר גבוהה.

 

מסלולי המימון של קבוצת לובינסקי

אם אתם מחפשים חברה לקחת ממנה מימון לרכב, כדאי להכיר את קבוצת לובינסקי. יש להם מסלולים שונים למימון. למשל: הלוואה של עד 100 אחוזי מימון על מחיר הרכב בהחזר של עד 60 תשלומים, הלוואה לרכישת רכב משומש במימון של עד 80 אחוזים ממחיר הרכב בהחזר של עד 36 או 60 תשלומים, ועוד.

 

סיכום

אם אתם צריכים לרכוש רכב חדש, אבל אין לכם את כל הסכום כדי לשלם עליו באופן מיידי זה לא נורא. קחו מימון לרכב, ותתחדשו!

מימון לרכב חדש

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם