כמה עולה ציוד לסופר סתם

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בשנים האחרונות אנחנו שומעים על יותר ויותר אנשים שמתעניינים במקצוע סופר סתם שנחשב למקצוע ייחודי וחשוב ביותר.

אם גם אתם מתעניינים בתחום, כדאי שתדעו שכדי להיות סופר סתם, עליכם להיות מצוידים בציוד איכותי ביותר.

כדי שתוכלו לדעת כמה אתם צפויים לשלם על הציוד, ריכזנו עבורכם במקום אחד את העלויות השונות של רוב הפריטים שסופר סתם צריך ופרטים נוספים.

 

להלן כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא:

רגע לפני שנתחיל – כמה פרטים חשובים אודות סופר סתם

רגע לפני שנציג בפניכם את המחירים של הציוד, חשוב לנו להגדיר בפניכם מה זה אומר להיות סופר סתם.
סת"ם אלו ראשי תיבות של ספרי תורה, תפילין ומזוזות. מכאן, ניתן לומר כי סופר סתם הוא אדם שעוסק בכתיבה של הפרטים הבאים:

  • ספרי תורה
  • מזוזות
  • מגילות
  • תפילין

 

לעיתים, יש מי שכותבים גם נביאים וכתובים. היה חשוב לנו לציין את מידע זה בפניכם כעת, כדי שיהיה ברור שציוד של סופר סתם צריך להיות איכותי ביותר. שכן, התוצרים שלו צריכים להחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות. כעת, כשאתם יודעים מיהו סופר סתם, אנחנו יכולים להציג בפניכם את הפירוט אודות מחיר הציוד של סופר סתם:

  1. שולחן לסופר סתם

כפי שאתם כבר יודעים, ציוד לסופרי סתם אינו עניין של מה בכך. לכן, סופר סתם לא מסתפק בשולחן רגיל של סלון או מטבח. שולחן שמשמש סופר סתם צריך להיות יציב וחזק. תוכלו למצוא שולחן כזה במחיר סטנדרטי – 2,500 ₪ ובאתר לומדים שופס תוכלו למצוא את השולחן כעת במבצע. מחירו נכון לרגע כתיבת מילים אלו עומד על 1,599 ₪.

 

  1. דיו משובח וקסת

סופר סתם כותב על קלף של מגילה באופן ידני. כלומר, אין כאן מעורבות של מחשב, מדפסת או כל אמצעי ממוחשב ואוטומטי אחר. כל אות נכתבת בפני עצמה תוך טבילת הדיו בקסת. כל האביזרים הללו צריכים להיות כשרים וראויים לשימוש. כדי לרכוש מוצרים אלו כשהם מוגדרים ככשרים, צריך לקנות אותם ממקום מוסמך. כאשר העלות של דיו משובח צפויה לנוע בין 40 ₪ לבין 170 ₪. קסת דיו צפויה לעלות החל מ-80 ₪ והמחיר צפוי לעלות יותר ככל שמדובר בקסת מהודרת יותר ויותר.

 

  1. קלף למגילה ונוצות רגילות לקולמוס

סופר סתם כידוע כותב על מגילות. קלף מגילה כשר ומהודר צפוי לעלות החל מ-600 ₪. יש לציין כי גם כאן, המחיר עשוי לעלות בהתאם לאורך הקלף ולאיכותו. בנוגע לנוצות, במידה וסופר הסתם בוחר לעשות שימוש בנוצות רגילות, הוא צפוי לשלם החל מ-15 ₪ לחבילת נוצות לקולמוס.

אלו היו כל הפרטים שכדאי שתדעו בנוגע לסופר סתם ולציוד שהוא עושה בו שימוש על בסיס יום יומי. בהזדמנות זו, אנו מאחלים לכם שתרכשו את הציוד האיכותי ביותר.

 

דולרים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם