כמה עולה משרדים להשכרה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

משרד מעוצב הממוקם בלוקיישן מבוקש וחם הוא בדיוק מה שאתם זקוקים לו כבעלי עסק מתפתח. השכרת משרד פותחת דלתות עבור העסק שלכם, ומאפשרת לעובדים ליהנות מחיי חברה ומשרד תוססים, ולכם כבעלי העסק מצמיחה מהירה יותר של החברה או העסק שלכם.

בעלי עסקים רבים רואים בהשכרת משרד אופציה נהדרת, והשוק מציע מגוון רחב של משרדים להשכרה במגוון גדלים, מחירים, ואזורים שונים ברחבי הארץ. חלק גדול מהמשרדים המוצעים להשכרה מגיעים כאשר הם מעוצבים ומרוהטים באופן מלא – ולכם נשאר רק להיכנס וליהנות.

 

משרד שעונה בצורה מדויקת על הצרכים שלכם

משרדים להשכרה הם פתרון אידיאלי עבור עסק מתפתח, מכיוון שניתן למצוא מרחבי עבודה בהתאם לעסק שלכם ולצרכיו המשתנים. יש לציין שבהתאם לגודל כך התשלום. משרדים להשכרה מצוידים במיטב הטכנולוגיה ומעוצבים בטוב טעם, והכי חשוב – מיקומם האסטרטגי הממוקם בבניינים מרכזיים הקרובים לצירי תחבורה ראשיים הופכים אותם לנגישים מאד, הן עבור עובדי המשרד והן עבור המבקרים בו.

 

הפתרון העסקי שהפך לפופולרי במיוחד בשנים האחרונות

אין זה משנה אם העסק שלכם גדול או קטן, אם הוא מגיע מתחום הסטארט אפ וההייטק או מתחום המקצועות החופשיים – תמיד צריכים משרד! משרד משדר איכות ורצינות, ומאפשר מפגש עם לקוחות ומשקיעים. עם זאת, מי שחיפש לקנות משרד גילה שמדובר בעלויות מאוד גבוהות, במיוחד אם המשרד ממוקם במיקום מרכזי ומצויד בטכנולוגיות מתקדמות ובעיצוב מרשים.

כאן נכנסו לתמונה המשרדים להשכרה, שהפכו לפתרון עסקי פופולרי ביותר בשנים האחרונות, ומאפשרים לבעלי עסקים שונים להשכיר משרדים מתקדמים במחירים מעולים. השכרת משרד בחלל עבודה משותף אף מאפשרת ליהנות מיתרונות נוספים שיש במתחם, כמו מזכירה, חניה, חדרי הרצאות, ועוד.

 

חברת אמות – להשכיר משרד מבית טוב

מעוניינים להשכיר משרד בירושלים, תל אביב, חיפה, או באר שבע? לחברת אמות יש משרדים מתקדמים ומעוצבים בכל הערים הללו, ובערים נוספות ורבות ברחבי הארץ (רחובות, נתניה, ראש העין, גבעתיים, פתח תקווה, ועוד).

חברת אמות היא חברה מוכרת וותיקה (הפועלת משנת 1964), העוסקת בניהול, השכרה, אחזקה, ייזום ופיתוח של נכסי נדל"ן מניבים בכל רחבי הארץ. החברה מחזיקה בבעלותה כ-123 נכסי נדל"ן שונים, וביניהם משרדים להשכרה.

 

לסיכום

היתרון המרכזי בהשכרת משרד הוא הגמישות – אם המשרד איננו תואם יותר את הצרכים שלכם לא תצטרכו למצוא קונים או שוכרים חדשים – אלא פשוט לעזוב (אל תשכחו להוסיף לחוזה השכירות סעיף גמישות ליציאה).

יש לקחת בחשבון עלויות נוספות, כמו דמי ניהול / אחזקה (הכוללים אחריות על ניקיון השטחים הציבוריים, מעליות, ותחזוקת מערכות האינסטלציה, האיטום, והמיזוג), ועלויות של חניה סביב למשרד.

בחרו להשכיר משרד מחברה אמינה וותיקה, המחזיקה במגוון רחב של משרדים להשכרה, וקחו בחשבון כי השכרת משרד בערים המרכזיות כמו תל אביב וירושלים הנה יקרה יותר מהשכרת משרד בערים אחרות.

בהצלחה!

 

מטבעות ובית

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם