כמה עולה הלוואה לעסק קטן?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

במדינת ישראל הנועדת על יכולת היזמות הגבוהה שקיימת בקרב אזרחיה קמים עסקים קטנים רבים כל הזמן, אותם עסקים קטנים יכולים להיות כל דבר – מקליניקות פרטיות ועד חנויות או חברות סטארט אפ מתחילות המשותף לכולם הוא הצורך בסכום כסף התחלתי להקמת העסק או להמשך גדילתו.

הפתרון לכך הלוא יהיה הלוואה, אך זה לא כל כך פשוט.

 

למה תחום ההלוואות לעסקים קטנים הוא לא פשוט?

בביזלנד הלוואות לעסקים מסבירים כי עסקים קטנים נתפסים לרוב כבעלי סיכון גבוה לנפילה, אולי מפני שיש רבים כאלה והתחרות היא גדולה או מפני שהם חסרי גב כלכלי שמבטיח להם תמיכה גם בזמן משברים. לעסקים גדולים ישנן אפשרויות רבות לקבלת הלוואה ממגוון גורמים ובעיקר יכולת עירבון להחזרת ההלוואה, כך עסקים

קטנים נשארים קטנים ולא מצליחים להתרומם. לבעיה זו המדינה מצאה פתרון – הלוואות בערבות המדינה לעסקים קטנים ובינוניים. כנסו לאתר: https://bizlend.co.il ומצאו את ההלוואה המתאימה לכם.

 

מה הם הלוואות בערבות המדינה?

המדינה בהובלת משרד האוצר רוצה לתמוך ולאפשר לעסקים קטנים להצליח להתרומם ולגדול ולאחר תלונות על סירובים חוזרים ונשנים של הבנקים למתן הלוואות לעסקים קטנים המדינה החליטה להרים את הכפפה בנושא.

הבנקים סירבו לתת הלוואות לעסקים קטנים עקב חוסר האמון שהעסקים הקטנים יוכלו להחזיר את סכום ההלוואה לכן בהלוואות מסוג זה המדינה מהווה את העירבון עבור העסקים הקטנים.

 

איך זה עובד?

הקרן להלוואות בערבות המדינה מקבלת בקשות להלוואות מעסקים שונים, את הגשת הבקשה והתהליך המלא ניתן לבצע דרך ביזלנד הלוואת לעסקים. לקרן יש חברה חיצונית מטעמה השולחת כלכלן לבדיקה של היכולת העסקית והכלכלית של העסק המבקש על ידי בחינת התוכנית העסקית והתנהלות הכלכלית של בעל העסק בהווה

ובעבר.

עם אישורו של הכלכלן הקרן תיתן המלצה לעסק.

 

איך ההמלצה עוזרת לעסק לקבל הלוואה?

המלצה היא בעצם תעודת אחריות מטעם הקרן להלוואות בערבות המדינה, תעודת האחריות מעניקה לעסק עירבון מול הבנק שבמקרה שהעסק לא יצליח להחזיר את ההלוואה הקרן תחזיר עבורו 70 אחוז מהסכום.

ערבון זה אמור לתת לבנק מספיק נחת וביטחון לתת הלוואה לאותו העסק, עם זאת זכותו של העסק לסרב או לתת רק חלק מהסכום המבוקש. בנוסף הבנק יכול לדרוש נכסים נזילים בשווי 25 אחוז מהסכום על מנת להבטיח שהסיכון שבידיו לא עולה על 5 אחוז במתן ההלוואה הזו.

 

כמה עולה הלוואה לעסק קטן?

בנוסף ל"תעודת האחריות" הלוואות בערבות המדינה מעניקות הלוואה בתנאים נוחים בעיקר בעקבות משבר הקורונה שתקף עסקים רבים מבחינה כלכלית.

עסקים קטנים יוכלול לקבל הלוואה בשווי של עד כחצי מיליון שקלים דרך שלושה מסלולים שונים – עסק בהקמה, גדילה או החזרת הון.

 

לסיכום

אם יש בידכם עסק קטן והלוואה לא תזיק לכל צורך, בדקו את זכאותכם דרך ביזלנד ותוכלו להנות מהלוואה בתנאים מעולים. בהצלחה!

 

חישוב כספי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם