כמה עולה טיפול PRP לאחר השתלת שיער

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מדי שנה הולכת ועולה כמות האנשים שניגשים לביצוע השתלת שיער.

השיטות השונות לטיפולי השתלת שיער הולכות ומייעלות את עצמן עם השנים, ולכן רבים רואים בהן מוצא מושלם בדרך לתוצאה מהממת של שיער מלא, שופע ויפהפה.

במקביל לאנשים שמסתפקים רק בטיפולי השתלת שיער, קיימים גם כאלו שמעוניינים לבצע טיפולי השלמה על מנת לשמר את העור והשיער שלהם במצב הטוב ביותר ולאורך זמן.

טיפול PRP לאחר השתלת שיער הוא בהחלט אחד מהטיפולים הבולטים הללו, וגם לכם כדאי להכיר אותו קצת יותר מקרוב.

יצאנו לבדוק כמה עולה טיפול PRP לאחר השתלת שיער, וחזרנו עם תשובות שיגרמו לכם לא לחשוב פעמיים, אלא פשוט ללכת על זה.

 

טיפול PRP לאחר השתלת שיער – מהו בכלל?

בין אם ביצעתם השתלת שיער בטורקיה ובין אם ביצעתם השתלת שיער בישראל, קפריסין או בכל מקום אחר – חשוב שתכירו גם את האפשרות שלכם לטיפול PRP לאחר השתלת שיער. ממש כמו שאחרי שטיפת פנים עם סבון מומלץ למרוח קרם לחות, או כמו שאחרי צחצוח השיניים מומלץ גם לשטוף את הפה עם מי פה – כך גם מומלץ לבצע טיפול PRP לאחר השתלת שיער, משום שמדובר כאן על מעין פעולת השלמה שמאפשרת לכם לקבל את התמונה המלאה ב-100%. אז מהו הטיפול הזה?

היות והשתלת שיער עלולה לפגוע ברקמות העור ובחידוש העור, טיפול PRP נועד לשקם את הרקמות, לסייע בחידוש העור, וכן לספק לעור חומרי הזנה שהוא זקוק להם כל כך. טיפול זה מתבצע בשיטה דומה יחסית לשיטות של השתלת שיער, והוא מתבסס על הזרקת תרכיז PRP אל תוך זקיקי השיער שנמצאים על גבי הראש.

 

האם הטיפול הוא חובה?

אז לא, טיפול PRP הוא לא טיפול חובה, ואף אחד לא יכעס עליכם אם לא תיגשו אליו. מה שכן, מדובר על טיפול מומלץ ביותר שלא כדאי לוותר עליו, דווקא בגלל התוצאות הכל כך טובות שהוא מביא איתו. חשוב שתכירו את כל הנתונים רגע לפני שתפנו להליך הרפואי הזה, ותוכלו לקבל החלטה מושכלת בהתאם.

 

כמה עולה טיפול PRP לאחר השתלת שיער – המספרים, המחירים והעלויות

בדומה להשתלת שיער, גם טיפול PRP יכול להסתיים או בטיפול אחד או בסדרת טיפולים – תלוי במצב השיער ובנתונים האישיים שלכם. באופן כללי ניתן לומר שטיפול PRP בודד יכול לנוע בין 1,500 ש"ח ל-2,000 ₪, כאשר המחיר הסופי שתשלמו תלוי כמובן בכמות הטיפולים שתבצעו.

 

איפה הכי כדאי לעשות טיפול PRP והשתלת שיער?

על מנת שתוכלו לקבל את המחירים הטובים ביותר, כמו גם את התוצאות הטובות ביותר לטיפול שלכם, מומלץ מאוד לבחור בקפידה את המקום שבו תעברו את ההליך. בחברת נותנים בראש מציעים לכם ליווי צמוד בדרך להשתלת שיער בטורקיה וטיפולי PRP יעילים במיוחד, אז פנו אליה עוד היום ותתחילו בדרך אל השיער המושלם והשופע ביותר!

שטרות

 

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם